Eerst wilde ik je op de kartmanier een tikkie van achteren geven toen je niet op schoot, maar ik heb gewoon het eerst mogelijke gaatje gepakt.
Ligt je 33 zo laag dan?
Hahah, gelukkig heb ik daarom mijn trekhaak erop laten zittenInderdaad, dat was ik![]()
Eerst wilde ik je op de kartmanier een tikkie van achteren geven toen je niet op schoot, maar ik heb gewoon het eerst mogelijke gaatje gepakt.
Ligt je 33 zo laag dan?
Ik dacht dat het eerder daar aan lag. Eigenlijk mag je dan niet gaan rijden hedaarbij kwam ook nog eens dat mijn ruiten echt mega beslagen waren en ik zowat niks zag..
Ik dacht dat het eerder daar aan lag. Eigenlijk mag je dan niet gaan rijden hedaarbij kwam ook nog eens dat mijn ruiten echt mega beslagen waren en ik zowat niks zag..
Ahjoh, aan het eind vd straat was het opgelost hoor (zo'n sponsje doet wonderen)Ik dacht dat het eerder daar aan lag. Eigenlijk mag je dan niet gaan rijden hedaarbij kwam ook nog eens dat mijn ruiten echt mega beslagen waren en ik zowat niks zag..![]()
neem een auto met airco: geen last van beslagen ruiten
Ik heb het ook wel weer goed naar mijn zin gehad. We zijn langzaam verslaafd aan het raken aan de scarb-kart-meetingsWanneer gaan we weer?!?!??!
ik vind het kicken!
Ik vind dat idee wat jij gister opperde anders ook wel voor uitvoering vatbaarWanneer gaan we weer?!?!??!
ik vind het kicken!
Welk idee was dat?Ik vind dat idee wat jij gister opperde anders ook wel voor uitvoering vatbaarWanneer gaan we weer?!?!??!
ik vind het kicken!![]()
Enne, Piet, gewoon doorkarren over die hobbels, doe ik ook
Ik weet dat ze in de Fabrique wel eens le-mans races doen...Om met een gelegenheidsteam ergens een keer aan een meer-uurs race mee te doen.