vanaf vandaag in België verplicht te dragen ingeval van pech of ongeval op de autosnelweg: algemene regel ook van toepassing op 'buitenlanders':
http://www.wegcode.be/actueel.php?nr=172
boete::50 EUR.
Vind ik ook...Bovendien krijg je die dingen overal gratis bij. Had er, als vast Italiereiziger, al 4. Net genoeg voor m'n 4 Alfa's, dus. Heb er geen ene van gekocht !Wat maakt het uit of ze verplicht zijn of niet? Het is sowieso handig/veilig om ze bij je te hebben. Bij de Action kostten ze vorig jaar 2 euro of zoiets.
Vind ik ook...Bovendien krijg je die dingen overal gratis bij. Had er, als vast Italiereiziger, al 4. Net genoeg voor m'n 4 Alfa's, dus. Heb er geen ene van gekocht !Wat maakt het uit of ze verplicht zijn of niet? Het is sowieso handig/veilig om ze bij je te hebben. Bij de Action kostten ze vorig jaar 2 euro of zoiets.
Verstand boven gevoel, hebben ze me wel eens geprobeerd duidelijk te maken....Vind ik ook...Bovendien krijg je die dingen overal gratis bij. Had er, als vast Italiereiziger, al 4. Net genoeg voor m'n 4 Alfa's, dus. Heb er geen ene van gekocht !Wat maakt het uit of ze verplicht zijn of niet? Het is sowieso handig/veilig om ze bij je te hebben. Bij de Action kostten ze vorig jaar 2 euro of zoiets.
Serieuze gasten...
Oké dan, heeft veiligheid een prijs?? dan vind ik 4 euro een lage prijs voor veilighied!
in belgie blijf je dus, om een boete van 50 euro te voorkomen, achter het stuur van je gestrande auto wachten...
De volgende dag stap je totaal onkundig op je 125cc motor en schuert door het verkeer...
Veiligheid heeft geen prijs.. het heeft verstand nodig, geen regeltjes
Oei... dat maakt ineens een hoop duidelijk voor mijVerstand boven gevoel, hebben ze me wel eens geprobeerd duidelijk te maken....
Is niet veel van terecht gekomen...Oei... dat maakt ineens een hoop duidelijk voor mijVerstand boven gevoel, hebben ze me wel eens geprobeerd duidelijk te maken....
Neeheeeeee... lang leve je fluovestje als je door een 75plusser op een 125cc overreden wordt op de snelweg!!Is niet veel van terecht gekomen...Oei... dat maakt ineens een hoop duidelijk voor mijVerstand boven gevoel, hebben ze me wel eens geprobeerd duidelijk te maken....![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry off topic, lang leve de gele hesjes in Belgie als je op een 125 cc rijdt
Ehh ja, zeker en vastNeeheeeeee... lang leve je fluovestje als je door een 75plusser op een 125cc overreden wordt op de snelweg!!Is niet veel van terecht gekomen...Oei... dat maakt ineens een hoop duidelijk voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry off topic, lang leve de gele hesjes in Belgie als je op een 125 cc rijdt
Toch?.............