Hallo,
Surf al een poosje hier op het forum en sinds kort ook SCARB lid dus hoogste tijd om mijzelf eens voor te stellen.
Ik ben Jan Kielman, 41 lentes jong en woon in het pittoreske Westerlee (Gron.). Sinds dec. 2001 ben ik bestuurder van een Alfa 155. Eerst een zwarte 1.8 8v van bwjr. 92. Was via internet op zoek naar een andere auto (iets grotere, reed een subaru justy

) en kwam bij toeval de Alfa tegen. Kijken, proefrijden en gekocht. Geen minuut spijt van gehad. Deze heb ik in 2005 voor een goeie prijs weer kunnen verkopen en in mei van dat jaar mijn huidige 155 aangeschaft. Een Blue Nord 1.8 8v van 1996. Deze is gekocht met 16" OZ supertourismo velgen en een RVS einddemper van EPS. Zelf heb ik een DTM-wisser, Sparco veerpootbrug, Squadrachip, homemade luchtinlaat en koni geel met verlagingsveren gemonteerd. Het volgende wat gemonteerd zal worden is een lange RVS soundpipe van EPS. Ligt hier al in de schuur maar nog geen tijd kunnen vinden om hem erop te schroeven. Tot zover het geschreven woord, en dan nu de FOTO's.
Mijn oude liefde
Mijn huidige bella
Deze foto is genomen voor het monteren van de verlagingsveren.