Dat moet wel een feest worden!!! ik ben benieuwd hoe de sfeer is tijdens zo'n GIGA evenement.....
Het lijkt me een weergaloze ervaring.

Er zou dit jaar ook weer wat interessants te doen zijn in Chimay . Weekend van 1 en 2 september met de Belcar Historic Sprint competitie en anderen .Ik bezoek dit jaar waarschijnlijk enkele klassieke motorrace-evenementen op Zolder, Nurburgring en enkele straatraces in Nederland en zeker de Spa Six Hours in oktober. Het valt wat tegen met evenementen in NL,D en B maar ik hoop dat de HARC dit jaar wel echte evenementen,lees:materiaal wat geluid produceert, mag organiseren en niet alleen races met GT-en tourwagens worden verreden.
Goed plan...
- weekje Ring...
Staat ook in de plannen....Ik wil er toch wel eens gaan kijken, misschien durf ik het zelfs aan om toch eens een rondje te gaan doenGoed plan...
- weekje Ring...
hee dat is leuk! lijkt mij ook wel de moeite, het kleine stadje met de grote koperen ketel[
Er zou dit jaar ook weer wat interessants te doen zijn in Chimay . Weekend van 1 en 2 september met de Belcar Historic Sprint competitie en anderen .
Aha , een kenner .hee dat is leuk! lijkt mij ook wel de moeite, het kleine stadje met de grote koperen ketel![]()
al zou het alleen maar om de stadsspecialiteit gaan