Verbazingwekkend dat Alfa dat bij de facelift vd.156 niet heeft aangepakt want de 147's zitten toch echt veel beterrrrrrrr

Nee, maar wel aan te bevelen. Je hoofd krijg je maar 1 keer en is wat minder makkelijk te 'lijmen' als bijvoorbeeld je sleutelbeen...een helm is die verplicht op de ring ?
Dat gevoel dat ken ik; wordt er helemaal onrustig vanIk wordt gek ik moet gewoon naar de Schleife!
1e paasdag is het zover maar het duurt me veel te lang![]()
Veel sneller? Ik hoor het wel meer, maar ik vind het wel meevallen. Heb hem een paar keer genomen en iedere keer was het daar erg druk en rij eigenlijk altijd via de A1.@Der Alte: handig om de kaarten online te zetten !
Ik pak zelf ook de A61 en soms de B257 (lekker genieten van de bochten), maar als ik meer op wil schieten rijdt ik de A61 een paar afslagen verder door om dan de grote (saaiere, maar veel snellere) binnenweg te pakken).
Via de 257 is wel verreweg het leukst
Hangt inderdaad van de dreukte af. Ik ga echter meestal heen/terug buiten de drukke tijden (vaak voor of na het week-end dus...)Veel sneller? Ik hoor het wel meer, maar ik vind het wel meevallen. Heb hem een paar keer genomen en iedere keer was het daar erg druk en rij eigenlijk altijd via de A1.@Der Alte: handig om de kaarten online te zetten !
Ik pak zelf ook de A61 en soms de B257 (lekker genieten van de bochten), maar als ik meer op wil schieten rijdt ik de A61 een paar afslagen verder door om dan de grote (saaiere, maar veel snellere) binnenweg te pakken).
Via de 257 is wel verreweg het leukst