kun je met je lpg tank ook een gasbrandertje aansluiten? gas is toch gas?

kun je met je lpg tank ook een gasbrandertje aansluiten? gas is toch gas?
lekker laten staan die druk dan zijn de aardappelen snel gaarAlleen ff ander drukreglaartje (propaan) want over het algemeen is de druk ietsje hoger.. en stiekum tanken, anders zwaait er wat......
Je moet aleen zo,n klere eind lopen om ze weer bijelkaar te zoeken.............WWWHHHHAAAMMMMMMMMM..............Bovendien zijn ze dan weer koud...lekker laten staan die druk dan zijn de aardappelen snel gaarAlleen ff ander drukreglaartje (propaan) want over het algemeen is de druk ietsje hoger.. en stiekum tanken, anders zwaait er wat......
![]()
Hmmm. Met een turbo wordt het zaakje wat te heet denk ik...............Zo Arjen, die tekening zag ik ook op de beschijving van dat apparaat wat mijn vrouw laatst besteld heeft![]()
Ze vroeg me nog of dat ding nog op te voeren was omdat " jij toch altijd in de garage zit"
Kerel, ik zak voor dit tentamen
en waar leg je die aardappels nou ?Oke; Overhoring.
Als je het begrepen hebt. Ga me nu eens uit leggen wat de werking is van een '"maak"- en een "breek"relais en noem voor beiden een mogelijke toepassing.![]()
AC-DC
YES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AC-DC
Dit is een schema van een frituurpan. In de frituurpan dus.en waar leg je die aardappels nou ?Oke; Overhoring.
Als je het begrepen hebt. Ga me nu eens uit leggen wat de werking is van een '"maak"- en een "breek"relais en noem voor beiden een mogelijke toepassing.![]()
AC-DC
Hierzo..Oke; Overhoring.
en waar leg je die aardappels nou ?
Heb je de kop van deze topic niet gelezen?(of is deze opmerking te slim voor dit topic ? )
Laten we de eerste vijf woorden maar weg dan?????Heb je de kop van deze topic niet gelezen?(of is deze opmerking te slim voor dit topic ? )![]()
.
inderdaad !!!!!Laten we de eerste vijf woorden maar weg dan?????Heb je de kop van deze topic niet gelezen?(of is deze opmerking te slim voor dit topic ? )![]()
.