Totaal niet. Vergeleken met zo'n ding is een Alfa het toppunt van betrouwbaarheid en soliditeit. Ver van weg blijven!XM break is ook een goede tip, maar hoe betrouwbaar is zo'n ding?
ik heb ook bij een mercedes specialist gewerkt en kan het beamen.W 123 300 td waar ik het eerder overhad; 1900 kilo trekken op papier. Hydrolische vering achter dus never nooit op de kont (de sedan wel)
Waardeverlies? Never nooit !
Absoluut de beste auto - omdat je met een japanse 4wd al leegloopt op de wegenbelasting. De differentielen willen ook nogal eens bij die oude 4wd's. volgens mij is er maar 1 goede: een harde Landcruisert diesel en als het kan nog klassiek....helaas pas vanaf 4-5mille...
Als je interesse hebt kan ik wat regelen, weet een bijna klassieke W123 300TD t-model dus geen turbo. (probeer er maar eens een goede te kopen onder de 3 mille. Deze beduidend lager.
Voor 1000 euro kun je eventueel heeel misschien een xm 2.1 d kopen (niet de turbo want die zijn slechter) alleen of je daar probleemloos mee kunt blijven sleuren - denk het niet - tis geen merc...sorry maar het is waarheid als je het over een werkpaard hebt...
is dat ding van rees cees al verkocht?hmmm, de klassieke merc valt dus ook af. Echt op zoek naar een redelijke bus dus (of een volvo/scorpio..... ) voor 1000,- of gewoon huren.