ff aan de injectors meten dan weet je meteen of je een mech. of elek. storing hebt.
Tijdens het starten controleren of je een pulserend signaal hebt, als dat er is blijven waarschijnlijk de injectors open staan.ff aan de injectors meten dan weet je meteen of je een mech. of elek. storing hebt.
en dan wat weet ik dan en hoe doe ik dat
Tijdens het starten controleren of je een pulserend signaal hebt, als dat er is blijven waarschijnlijk de injectors open staan.ff aan de injectors meten dan weet je meteen of je een mech. of elek. storing hebt.
en dan wat weet ik dan en hoe doe ik dat
Heb je dit niet dan zou ik hem even laten uitlezen.
heb de rail er uitgehaald plusinj en toen gestart werkte perfect maaaaaaaaaaaaarDe rail incl.injectors eruit halen en testen............................
Hoe weet je dat ?? heb je het nokkenasblokkeer gereedschap en meetklokje bdp ?? (ivm geen merktekens)heb de rail er uitgehaald plusinj en toen gestart werkte perfect maaaaaaaaaaaaarDe rail incl.injectors eruit halen en testen............................
ben er uit cilinder4,5,6 staan niet op tijd zowel in als iutlaat kleppen
Waar dat dan??? (166 24v dus geen 164 24v)Staan gewoon merktekens op
Als de poulies los van de nokkenassen zijn zal je ze toch nodig hebben.Onzin, t werkt wel makkelijker met calibers ,merktekens zitten aan de zijkant, ken maar weinig dealers die alle calibers van de 24v en andere motoren hebben liggen.
wel waar aan het einde staan streepjes je moet die met een diepe gleufje hebbenen die moeten naar elkaar wijzen maar dan is het niet super beter is met die blokkjes dit doe ik over morgen dan heb ik ze geleend van ed (cmva) uit zeeland die vertelde mij ook over die kerfjesAls de poulies los van de nokkenassen zijn zal je ze toch nodig hebben.Onzin, t werkt wel makkelijker met calibers ,merktekens zitten aan de zijkant, ken maar weinig dealers die alle calibers van de 24v en andere motoren hebben liggen.
En op de nokkenassen staat niks van merktekens.