Ciao,
Jean-Luc
Nee idd...toen ik een jaar of 5 was hield ik me nog niet zo bezig met chassisnummers...Ben bang dat ie dat niet meer heeft...
Je hebt iig. een goede opvoeding gehadNee idd...toen ik een jaar of 5 was hield ik me nog niet zo bezig met chassisnummers...Ben bang dat ie dat niet meer heeft......wist echter wel als een "grote vent"
mee te praten over Webers en Dell orto's, het subtiel inleggen van de 2e versnelling,het netjes warm-rijden en de "Alfs-brom" etc etc...
![]()
Had behalve een vader ook ooms die allemaal Alfa-gek waren en het ging dan ook meestal over...idd ja...![]()
Ik ben bang, dat ik dit wèl snap en het andere niet.Nu rijden ze Mercedes ... ; denk dat deze volgorde ook vaker voorkomt dan andersom...Ben bang dat ie dat niet meer heeft......al heb je altijd mensen die maar Alfa blíjven rijden...snappen jullie dat nou...
?
Een béétje?Porsche snap ik dan weer wel (een beetje)
Gelukkig idd ieder zn eigen smaakVind zelf een 355 ook erg mooi (véél mooier bv dan een 430), maar wil gewoon ook graag een auto waarvan ik op aan kan...en heb nu eenmaal wat met P.
Zal zelf nooit bij voorbaat zeggen; geen auto's van dit of dat merk...ben bv geen BMW-man, maar vind een Z3 Mcoupé van de vórige generatie wel weer een leuke en brute auto, of een R34, óf een RT-10 of of of..., d'r zijn zoveel leuke auto's, maar met sommigen heb je nu eenmaal wat...
Maar zoveel mensen zoveel smaken...dat houd 't ook leuk.
Hij is ook overgestap naar een paardje, of heb je nog nooit naar het logo van Porsche gekeken? Ik zal het je sterker vertellen, het paardje is hetzelfde!!Ik niet![]()
Ken mensen die zijn overgestapt naar een "Paardje" dat zou eerder mijn keuze zijn![]()
No German cars for me