Weet niet wat jij onder heerlijk verstaat...als je een stuur beweging naar rechts maakt met 80 km/h, dan kop je tegen je ruit aan. kortom, echt heerlijk! ]

Ziet er gaaf uit man!

Weet niet wat jij onder heerlijk verstaat...als je een stuur beweging naar rechts maakt met 80 km/h, dan kop je tegen je ruit aan. kortom, echt heerlijk! ]
Moet de voorbumper nog gespoten worden of komt dit door het licht?
Moooooi! Dik hoor! 19" kan goed qua looks. Lijken mi op de gt velgen?Ziet er goed uit met 19".
Heb ze zelf ook, 19".
kom ook iedere keer als ik velgen uitzoek op dit type uit...staat wel erg mooi in deze maatBedankt voor jullie reacties.
Het zijn geen GT velgen maar AEZ XYLO.
Super mooie velgen.Ziet er goed uit met 19".
Heb ze zelf ook, 19".
Komt deze 156 toevallig uit Nijmegen ? Zoja dan heb je een zeer snelle JTD in bezit !Ik heb afscheid genomen van het 17" tijdperk, ben nu over op 19"..
Deze wielen verbeteren de rij eigenschappen echt enorm, dat had ik niet verwacht. Erg fel op het stuur. Bij wijze van spreke, als je een stuur beweging naar rechts maakt met 80 km/h, dan kop je tegen je ruit aan. kortom, echt heerlijk! Schrapen klein beetje, maar ben sinds vandaag alfaromeo156clublid, dus kunnen we gaan uitrollen...![]()
Aanschouw(net ff snel paar foto's gekiekt!)
Kvind die toch wel iets meanerSuper mooie velgen.Ziet er goed uit met 19".
Heb ze zelf ook, 19".
Ik ben ook aan het twijfelen om de mistlapkappen/lachthappers mee te spuiten. Bij jou is het geslaagd! De bumper is een vervangende bumper n.a.v. mijn schade die ik links voor gereden heb. Binnen kort worden alle delen gespoten (bumper, linker zijscherm, spiegels en achterbumper!
Heb je oo kiets aan je achterbumper laten doen? (of zelf gedaan)?