ErwinV6

Goed adres turbo revisie

di jan 02, 2007 17:49

Heeft iemand hier ervaring met een goed bedrijf als het gaat om het reviseren van turbo's?
Helaas gaat het niet om een Alfa ditmaal (maar om een Nissan Sunny GTI-R)
maar kan voor alfisten natuurlijk ook handig zijn om te weten :wink:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Goed adres turbo revisie

di jan 02, 2007 17:55

Turbo's Hoet in Baarn?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Goed adres turbo revisie

di jan 02, 2007 22:06

Turbo's Hoet in Baarn?
Ok adres maar die maken ook alles nieuw - dus nooit een kans dat er een onderdeel hergebruikt wordt...dus bij een heel schoepenrad nooit alleen het lagerwerk vervangen, maar de hele zwik.
Of dat nu slecht is - ik denk het niet- maar het is wel de duurdere oplossing dacht ik zo...
Anderzijds een turbo moet goed zijn en die wil je niet nog een keer onnodig wegbrengen....Dus wat is wijsheid? :-k
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

ErwinV6

do jan 04, 2007 14:57

tja daar zeg je me wat...
Ik ben niet zo into de turbo's eerlijk gezegd, maarre hebben jullie zelf ervaring met deze bedrijven :?

patje1100
Guru
Guru

do jan 04, 2007 16:47

Masterturbo

Zeer goede ervaring mee . goede service en je krijgt van te voren een rapportje met foto's wat er allemaal loos is met je turbo

Andretti Molletti

do jan 04, 2007 17:58

Voor Nissan moet je mijn collega hebben, dat is de Nederlandse NISMO ;)
PB :wink:

M.Jansen

do jan 04, 2007 19:59

Turboworld schijnt inderdaad een goed adres te zijn.

164 Q4

do jan 04, 2007 20:13

Wat is er dan mis met je turbo? Dat reviseren is op zich nog best prijzig en in elk geval zou ik die 270° thrust bearings dan vervangen laten door een 360° type. Die zijn stukken beter. Het is misschien het overwegen wel waard te 'upgraden' naar een wat betere turbo. Je hebt er nu toch een T28 in? Op zich zijn die oude T types niet zulke top-turbo's en je hebt bijv. al een hele mooie kogelgelagerde GT28-R voor $575.- (€440.). OK, daar komt dan nog wat aan verzenden overheen maar dan heb je wel nieuw top-spul onder de kap voor een scherp prijsje.

ErwinV6

do jan 04, 2007 23:06

Nou eerlijk gezegd is het niet mijn auto maar de auto is van een maatje van mij!
Hij vroeg mij om advies maar heb gewoon weinig verstand van turbo's!
Dre pb :wink:

RG

do jan 04, 2007 23:56

tja daar zeg je me wat...
Ik ben niet zo into de turbo's eerlijk gezegd, maarre hebben jullie zelf ervaring met deze bedrijven :?
Ik heb idd nog nooit een turbo hoeven laten reviseren, vandaar ook mijn vraagteken. :wink:
Een vriend van me heeft bij Turboworld de turbo van z'n Integrale laten doen, geen klachten over de revisie!

164 Q4

vr jan 05, 2007 15:36

Hij vroeg mij om advies maar heb gewoon weinig verstand van turbo's!
Maar als hij jou dan om advies vraagt, heeft hij zelf dan ook geen verstand van turbo's? Hoe komt hij er dan bij dat die gereviseerd worden moet? Want er zullen dan toch wel bepaalde klachten zijn denk ik. Anders zou ik zeggen: If it ain't broke, don't fix it :wink: .

Terug naar “Algemene Technische vragen”