Nadat ik daar een 155 heb gekocht ben ik als een gek terug naar Veendam gereden. Ik was natuurlijk zeeeeer nieuwsgierig.
Eenmaal aangekomen ging mijn humeur rap naar beneden. Ze hebben met de rechterachterhoek een ramkraak gepleegd. De linkervoordeur heeft ook en flinke klap gehad, zo erg zelfs dat de dorpel ook gedeukt is. Ze zijn trouwens met de gehele linker zijkant ergens langs geschaafd.
Het interieur is een ravage. Alles is stuk, vies en kapot, en bovendien ligt er nog drugsmateriaal in ( folie, pijpje kommetje ) Het is gewoon smerig om nu in mijn eigen auto te zitten.
Vervolgens brak het moment aan om hem te starten........ Toen wist ik het zeker..... de SW is vreselijk mishandeld want alle kleuren rook komt uit de uitlaat en hij loopt vreselijk beroerd.
De SW heeft bij lang bij Hans dienst gedaan, helaas maar een korte periode bij mij, hoewel ik van plan was om hem netjes op te knappen (laswerk) is het einde nu helaas op een zeer trieste wijze gekomen voor de SW. Hij wordt gesloopt en naar een plaats gebracht waar hij eindelijk rust verdient.
Enkele sfeerbeelden.