Wat een kritiek van al deze experts. Hoe vaak hebben jullie in de resp. auto's gereden. Ik ben nog steeds dolgelukkig met mijn Alfa Romeo Brera 3.2 JTS Q4 Sky Window, met inmiddels 15.000 km. op de teller. Rij regelmatig op de duitse autowegen en zie gerenomeerden duitse rijkanonnen alleen maar in mijn achterspiegel. Maar als je je beter thuis voelt in een ander product ga je toch mooi duits rijden. ( heeft ook nog een heleboel andere voordelen, zoals hogere inruilwaarde enz.). Als ik i.p.v. al mijn nieuwe Alfa's, (12 stuks in getal), BMW's, Audi's of Mercedes Benz had gekocht was ik nu geldelijk iets rijker geweest, maar mijn geestelijk autobelevenis was stukker minder geweest.
Kunnen jullie het verschil tussen Venetie en Berlijn. Ga er eens op een terras zitten. Verschil tussen duitse stropdassen en italiaanse, een ding hebben ze gemeen je kunt je aan beide ophangen. Is maar net wat je wilt en maar na je dood zal men zeggen ''hij had wel smaak met zijn italiaanse das''.
Trouwens het rijden in een Brera geeft ook veel wegplezier, vanuit alle merken auto's krijg je goedkeurende blikken.
Elke gek (alfist) heeft zo zijn gebrek.

Versnellen = Versmallen. Verbreden = Vertragen.