Het kan NOG gekker.
Vorige maand ingebroken in mijn huis.
Vorig weekend: Zaterdagavond kom ik bij de Sei. (achter huis geparkeerd) - rechter zijruit ingeslagen... er lag niks in, dus... loze actie maar wel een zeldzame Sei zijruit minder. Goed, ik moest weg, haast, zou met fiets naar vriendin, zo gezegd, zo gedaan, zijruit Sei dichgeplakt.
Kom ik zondag bij mijn Peugeot Partner die twee straten verderop vergunningvrij geparkeerd staat.
Wat denk je?
Zijruit ingeslagen.
De hele maandag druk geweest dat allemaal te regelen, aangifte te doen enz enz. Enorme berg glas geruimd, dag naar de klote, enzovoorts. Dre, dan mag jij mij een middeleeuwer vinden maar ik zeg VIERENDELEN dat tuig.
Ik was ZO pissed off, en tegelijkertijd berustend omdat je WEET dat er geen flikker aan gedaan wordt.
Ik heb thuis een wapen, en kan vanuit de slaapkamer achter mijn auto zien. Als ik het ooit zou ZIEN gebeuren, ja, dan schiet ik.
Ik heb niet de behoefte te killen of zo, maar schieten zou ik zeker.
Gewoon een extra aarsgat erbij knallen.
Dat mij dat daarna in een lastig parket brengt, het zij zo, zo frustrerend is zoiets.
Mede daarom de Sei alvast in de stalling gezet. Kortom, I lose, they win. En dat kan volgens mij toch nooit de bedoeling zijn.

Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end