Van auto's voor 2006 is automatische koplampstelling
GEEN must - als ik kijk naar de uitrusting van mijn Audi (standaard) dan heeft ie dat niet. Net als zoveel andere merken auto's
Zelfde geldt voor koplampsproeiers.
@@: voordeel is veel minder stroomverbruik door de Xenon - volgens mij nog minder dan de helft t.o.v. een normale lamp.
Ik bouwde het vorig jaar in bij een Audi S4: deze koplampen kunnen uitelkaar en hebben ook de speciale lens (uit mijn hoofd: zoals de 155 die ook heeft) Easy job gewoon aan de plus en min de 2 dradige adapter aansluiten en klaar is het grootste deel - bij die duitse dingen passen de lampen dan hè??
Over "gewoon" inbouw in een conventionele lampkast heb ik wel wat bedenkingen: het licht wordt naar boven niet echt of extra tegengehouden zodat je een aardige lichtkermis produceert zoals ik eerder zei over dat jochie in zijn groene Honda..immers de xenonlamp is door afwijkende vorm anders gecentreerd in het lampenhuis.
De lens bepaalt dus meer lichtbeeld op de juiste manier.
Wel is het zo dat je reflectoren minder belast worden omdat er wel meer licht afkomt maar
minder hitte.
O ja Xenonlamptype D2R is voor de gewone reflectoren (zie Philips, Osram etc)
D2S is voor het lenstype
Toch vind ik D2R een aangepast ding waarvan ik de werking niet loepzuiver vind qua lichtbeeld naar boven toe, maar SOIT dat is mijn mening...
Je hebt ook
ZOIETS
Net als andere sets kan dit handig zijn als je die in jouw reflector weet te plaatsen.
Alleen mogelijk wanneer jouw lampen demontabel zijn (intern)
Bij de duitse merken kan dat...