Raam kapot, lakschade, raamrubber stuk en mijn autoradio pleite.
Nou dan weet je wel hoe ik me voelde.
Maar, gelukkig ben ik hiervoor verzekerd, maar dat neemt het klote en kwaaie gevoel niet weg natuurlijk.
Leon.
En er daarna overheen rijden , mét een wals>rotvolk!!! T wordt echt tijd dat er voor dit soort 'lichte vergrijpen' door veelplegers gewoon weer eens een passende straf wordt gezocht>KLAUWEN AFHAKKEN ZOWEL LINKS ALS RECHTS!!!!Mooi k&t!![]()
![]()
Gewoon hun poten breken, stelletje tering junks!![]()
Nee dusMaar ... het is al decennia geleden dat ik een autoradio in de auto liet zitten.
Kon dat dan nog tot gisteren in Dokkum?
Het was een blackpanel, dus niet een afneembaar frontje.Maar ... het is al decennia geleden dat ik een autoradio in de auto liet zitten.
Kon dat dan nog tot gisteren in Dokkum?
Eindelijk gerechtigheid, hoor je tegenwoordig ook nog maar zelden...Inbraak is zooo klote!
In mijn 146 heeft een junk een keer de halve deur gemold voor een mapje met cd'sGelukkig is die gast na 2,5 jaar wel gepakt. Hij had zich nl bezeerd met het slopen van mijn deur
en aan de hand van bloedsporen konden ze hem later aan dit vergrijp linken.
werd keurig geinformeerd over de gang van zaken.
Deze zomer was het weer raak nu in mijn 156SW. alleen nu wel "netjes schadevrij" ingebroken. Nemen die gek(ken) alleen een zonnebril mee...... terwijl er achterin voor een paar duizend euro aan kitesurf spullen lag![]()
(was nog nooit zo blij met het verlies van alleen een zonnebril)
Laat nu nooooiitt meer iets in de auto liggen...