Ben jij dit?M'n vrouwtje is daarstraks gaan "shoppen", en wat had ze bij: Jawel gt4![]()
![]()
.
Effe een vroeg verjaardagscadeau zei ze.
Ik verjaar in juni dus dat kon slechter![]()
Alfarmada
Ben jij dit?M'n vrouwtje is daarstraks gaan "shoppen", en wat had ze bij: Jawel gt4![]()
![]()
.
Alfarmada
http://mywebpages.comcast.net/Nomad666/GT.wmv
Ik denk dat je vrouwtje straks nog wel eens spijt gaat krijgen dat ze je dat spel voor je gekocht heeft.M'n vrouwtje is daarstraks gaan "shoppen", en wat had ze bij: Jawel gt4![]()
![]()
.
Alfarmada
Precies ! Heb er maar een stuurtje bij besteld; met die standaard contoler kan ik ook niet echt overweg... Baan is erg natuurgetrouw dus dat is erg leuk !Gisteravond ook even een rondje ring gedaan. Vind het met de auto makkelijker(ben niet z'n spelletjes man).
Maar wel ontzettend realistisch en fijn dat je hier wel de vangrail kan tikken....
En ERG mooie autoErg mooie game![]()
Toch, maar even erbij vertellen dat het andersom ook niet werktGisteravond ook even een rondje ring gedaan. Vind het met de auto makkelijker(ben niet z'n spelletjes man).
Maar wel ontzettend realistisch en fijn dat je hier wel de vangrail kan tikken....
Het is niet waar ?!Toch, maar even erbij vertellen dat het andersom ook niet werktGisteravond ook even een rondje ring gedaan. Vind het met de auto makkelijker(ben niet z'n spelletjes man).
Maar wel ontzettend realistisch en fijn dat je hier wel de vangrail kan tikken....![]()
Als je de ring in GT4 meester bent wil dat niet zeggen dat het met een echte auto ook lukt.......