yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: Fijn hè, die nieuwe dienstregeling

ma dec 11, 2006 21:07

Juist. als ik zou moeten betalen voor de trein, zou ik het niet doen. (OV is gratis voor studenten he...)
Gratis? Sigaar uit eigen doos. 'Vroegah' kreeg je meer geld, en kon je zelf kiezen of je dat in de NS of een walmend barrel stak.
Het is of een 'gratis' OV krijgen, of niets krijgen en zelf OV/auto betalen. Geen OV nemen betekend dus niet dat je cash iets uitgekeerd krijgt :(
Vertel mij wat. Ik heb jarenlang voor de kat z'n viool een OV gehad... Kwam af en toe van pas als je in een andere stad op stap ging, verder nergens goed voor.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

Re: Fijn hè, die nieuwe dienstregeling

ma dec 11, 2006 22:23

Gratis? Sigaar uit eigen doos. 'Vroegah' kreeg je meer geld, en kon je zelf kiezen of je dat in de NS of een walmend barrel stak.
Het is of een 'gratis' OV krijgen, of niets krijgen en zelf OV/auto betalen. Geen OV nemen betekend dus niet dat je cash iets uitgekeerd krijgt :(
Vertel mij wat. Ik heb jarenlang voor de kat z'n viool een OV gehad... Kwam af en toe van pas als je in een andere stad op stap ging, verder nergens goed voor.
Hehe, heel herkenbaar. Tot mijn 18de iedere dag met de bus naar school. Dus iedere maand een abbonement dokken :( en na mijn 18de meteen een auto. OV dus waardeloos. :roll:
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

MightyMarcel

RE: Fijn hè, die nieuwe dienstregeling

ma dec 11, 2006 22:37

ik snap ook wel dat dat OV ergens vandaan moet komen. punt is wel dat de trein me nu niks kost, en de bella wel.

Marian
Member
Member

RE: Fijn hè, die nieuwe dienstregeling

do dec 14, 2006 10:37

Hmm, voor mij valt de nieuwe dienstregeling gelukkig reuze mee, de trein 5 minuten eerder bij vertrek en bij terugkomst 1 minuut later...

Terug naar “Het Forum Café”