Weheh, en dat was ik zeker! Wel 45 minutenVolgens Johan Cruijff ben je ruim op tijd voor de volgende trein als je de trein net gemist hebt. Elluk nadeel heb ze voordeel.
Zo'n ding wat door de Koegors sukkelt op t moment dat je naar je werk moet....Effe voor de zeeuws-Vlamingen.. Wat is een trein ?
Om je Alfa te laten staan en de trein te nemen, dat getuigt toch wel van "insanity". Maar ik heb niet de indruk dat je van iedere seconde ervan genoten hebt ...Vanochtend om half 8 stond ik op het station, om kwart over 10 was ik er eindelijk. Over een stukje van een uur dus 2 uur en een kwartier gedaan! Lang leven de NS
Zo'n ding wat door de Koegors sukkelt op t moment dat je naar je werk moet....Effe voor de zeeuws-Vlamingen.. Wat is een trein ?
Nee dat andere...mét waarschuwingslampen...Zo'n ding wat door de Koegors sukkelt op t moment dat je naar je werk moet....Effe voor de zeeuws-Vlamingen.. Wat is een trein ?![]()
Grtz,fRank[/
Politie-Agent met laser-Gun ???
Weheh, dat komt weer voort uit een heel ander probleem (mijn structurele geldtekort bijvoorbeeld..)Om je Alfa te laten staan en de trein te nemen, dat getuigt toch wel van "insanity"....Vanochtend om half 8 stond ik op het station, om kwart over 10 was ik er eindelijk. Over een stukje van een uur dus 2 uur en een kwartier gedaan! Lang leven de NS
Juist. als ik zou moeten betalen voor de trein, zou ik het niet doen. (OV is gratis voor studenten he...)Weheh, dat komt weer voort uit een heel ander probleem (mijn structurele geldtekort bijvoorbeeld..)Om je Alfa te laten staan en de trein te nemen, dat getuigt toch wel van "insanity"....Vanochtend om half 8 stond ik op het station, om kwart over 10 was ik er eindelijk. Over een stukje van een uur dus 2 uur en een kwartier gedaan! Lang leven de NS
Gratis? Sigaar uit eigen doos. 'Vroegah' kreeg je meer geld, en kon je zelf kiezen of je dat in de NS of een walmend barrel stak.Juist. als ik zou moeten betalen voor de trein, zou ik het niet doen. (OV is gratis voor studenten he...)
Het is of een 'gratis' OV krijgen, of niets krijgen en zelf OV/auto betalen. Geen OV nemen betekend dus niet dat je cash iets uitgekeerd krijgtGratis? Sigaar uit eigen doos. 'Vroegah' kreeg je meer geld, en kon je zelf kiezen of je dat in de NS of een walmend barrel stak.Juist. als ik zou moeten betalen voor de trein, zou ik het niet doen. (OV is gratis voor studenten he...)