Probleem zit em idd hoofdazakelijk in de te laag liggende afdekplaat. Hij is nog net niet doorgesleten, maar bij de eerstvolgende beurt moet ie het veld maar ruimen. (Of scheelt dat teveel op het airodynamische vlak???

Helemaal niets mis met Eibach en Blistein D 8 dempers. Begrijp dat mijn probleem ONGEWIJZIGD is na 35 mm verlaging.Eibachjes zitten er al standaard op bij mij. SportpakketDie liggen dus nu bij het oudijzer
![]()
Mijn 156 is weer nieuw vanonder en kan er veel meer mee. Duikt niet meer bij aanremmen en op rotonde's kan je nog naar rechts en links sturen op bovengemiddelde snelheid.
Tjerry
Dat zeg ik ook niet!Helemaal niets mis met Eibach en Blistein D 8 dempers. Begrijp dat mijn probleem ONGEWIJZIGD is na 35 mm verlaging.Eibachjes zitten er al standaard op bij mij. SportpakketDie liggen dus nu bij het oudijzer
![]()
Mijn 156 is weer nieuw vanonder en kan er veel meer mee. Duikt niet meer bij aanremmen en op rotonde's kan je nog naar rechts en links sturen op bovengemiddelde snelheid.
Tjerry
Dus jij hebt je setje op de standaard hoogte staan? Dat schiet niet op. Ik zat zonder de verlaging met dezelfde problemen. Ik heb al gezegd> Het probleem zit niet zozeer in de auto, maar inb de KT constructie van de diverse drempels. Elders in Nl zie ik dat dat veel beter kan.Dat vindt ik nu het nadeel van al die setjes. Hij gaat naar beneden de 156. Er is dan niet meer normaal mee te rijden.
De sport 30 mm
De sprint wel 40-60mm
Succes in de woonwijken zou ik zeggen. En iedereen uitstappen![]()
Tjerry
Ik snap jou reactie niet van dat schiet niet op als je hem op de normale hoogte zet met de INTRAX set?[Dus jij hebt je setje op de standaard hoogte staan? Dat schiet niet op. Ik zat zonder de verlaging met dezelfde problemen. Ik heb al gezegd> Het probleem zit niet zozeer in de auto, maar inb de KT constructie van de diverse drempels. Elders in Nl zie ik dat dat veel beter kan.
DREMPELNORM is het devies.