Block,
Ga voor echt mooie bertjes , dus ECHT mooie bertjes eens kijken op
www.maranello.nl en zie de bijbehorende prijzen. Geloof me ze gaan er voor weg!
Jouw situatie bekijkend: Koop een zo goed mogelijke en ga NIET zelf klussen.
Buy the best car you can't afford....
En zorg voor een behoorlijke stalling.
Binnenkort heb ik weer een brievenbusje staan waar twee dorpels in moeten. Ik ben A goed, en B ook nog goedkoop, maar je wilt niet weten wat het allemaal kosten moet. Spuitwerk nog niet eens meegerekend.
Materiaal is al rond de 500, dan ruim drie dagen per kant werk, en dan nog spuiten.
En dat zijn dan twee dorpeltjes.
Alle wagens in de lagere prijsklassen zijn als je heel veel geluk hebt keiharde resto projekten waar beun de prutser met zijn fikken niet aangezeten heeft, auto's die een top resto verdienen, of bagger dat in de jaren tig keer opgeleukt is en dichtgebakken.
9 van de 10 wagens waar ik aan las houden in dat ik gehobby van een ander eerst ongedaan moet maken, alvorens te kunnen beginnen met een deugdelijke reparatie.
Meestal komen de mensen bij mij voor een goede REPARATIE. Een restauratie is iets HEEL anders.
Ik zeg vaker: Wil je je Bert bij mij GERESTAUREERD hebben? Dat kan! Laat 50 K achter. En die 50 K kan ik uitstekend motiveren.
Zoek jij een stalling en ga vervolgens zoeken in de prijsklasse rond de 8K voor een deugdelijke, nette fatsoenlijke wagen waarmee je voor de dag kan komen, en jaren plezier van kan hebben zolang het geen daily driver is.
Koop anders een Berlina. (want veel betere kwaliteit voor rond de 3 a 4 K, geweldige auto's en rijdt net zo leuk of leuker dan een Bert- of je ze mooi vindt kan ik niet beoordelen)
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end