Jaja, wrijf het er maar in hoor..Tijd voor een GT 3.2 was daar trouwens 1.35.2.
Maar niet sneller dan het auto delta gevaarte..De veel fraaiere GT is toch sneller dan de 147 GTA??
Die heeft dan ook achterwielaandrijving...De mooiste auto (E-type) uit deze lijst zet een aardig respectabele tijd neer.
Hey zus, had ik al gezegd dat die tijd is geklokt met 3 passagiers, een volle kofferbak,Jaja, wrijf het er maar in hoor..Tijd voor een GT 3.2 was daar trouwens 1.35.2.![]()
Maar ik klaag niet & ruilen voor een 147GTA doe ik al helemaal niet![]()
Groetjes, Miranda
Sinds wanneer is het uiterlijk een garantie voor snelheid ?De veel fraaiere GT is toch sneller dan de 147 GTA??
De mooiste auto (E-type) uit deze lijst zet een aardig respectabele tijd neer.
Als je al die tupperware zaken tegenwoordig voorbij ziet rijdenSinds wanneer is het uiterlijk een garantie voor snelheid ?De veel fraaiere GT is toch sneller dan de 147 GTA??
De mooiste auto (E-type) uit deze lijst zet een aardig respectabele tijd neer.
Ik weet zeker dat diverse reeserts bést een tupperware carrosserie zouden willen hebbenAls je al die tupperware zaken tegenwoordig voorbij ziet rijdenSinds wanneer is het uiterlijk een garantie voor snelheid ?De veel fraaiere GT is toch sneller dan de 147 GTA??
De mooiste auto (E-type) uit deze lijst zet een aardig respectabele tijd neer.![]()