Ah daar ken ik het van...NOT!!!Snoop doggy fizzle, D O double jizzle heet-ie toch?
U vraagt, wij draaien..Ah daar ken ik het van...NOT!!!Snoop doggy fizzle, D O double jizzle heet-ie toch?![]()
Hebben we eindelijk een metal topic, komt die gladjanus weer om de bocht...![]()
Grtz, fRank
Ah daar ken ik het van...NOT!!!Snoop doggy fizzle, D O double jizzle heet-ie toch?![]()
Hebben we eindelijk een metal topic, komt die gladjanus weer om de bocht...![]()
Grtz, fRank
Ktu ik wordt écht oud, ik ken er niet een van...Ah daar ken ik het van...NOT!!!Snoop doggy fizzle, D O double jizzle heet-ie toch?![]()
Grtz, fRankBack on topic dan maar weer...!
Wie kent er nog vette metalcorebands in de geest van:
All Out War/Liar/Congress/Kickback/Arkangel/Length Of Time etc.?
Nog meer vette metal!
Lamb Of God, Strapping Young Lad (met bonuspunten voor de bandnaam), Aftershock (niemand kent het), Deformity....
En dan is Strapping Young Lad nog redelijk melodieusStrapping Young Lad eens live gezien op Fields of Rock. Voor mij toch iets te veel van het goede.
Houd het liever bij Stone Sour, Godsmack, Sinch etc.
Grunten is niet echt mijn ding, Sepultura is echter wel weer top!
Mee eens, maar dit mannetje ging nog eens verder op zoek naar mogelijkheden - roots was geslaagd en Soulfly kan ik wel waarderen. Ik heb ooit gelezen dat hij een soort van "op slot" zat met zijn creativiiteit , ik vond de stromen met andere ritmes in Roots redelijk gewaagd en later ook geslaagd. Ook heb ik wel eens overleefd in de frontcrowd tijdens een live concer van Max en zijn maatjest....AWESOME ! Ik had een voetafdruk op mijn gezicht maar was zeer happy! Handen en voeten om je staande te houdenRommelig? Qua opname misschien, maar het gitaarspel, daar kon Slayer destijds nog een dikke vette punt aan zuigen. Pak die gitaar van de zolder en speel het maar meeIk ben gewend om 'door de productie heen' te luisteren (je moet ook wel, voor de obscuurdere shizzle
)
'Roots' was als experiment wat ritmes betreft wel geslaagd, maar er lag voor mij toch wel een heel dik Korn-sausje over die CD (productie! en sommige non-Sepultura-riffs). En ze hergebruikten hun eigen riffs! Speel voor de grap eens het nummer 'Roots' en 'Refuse/Resist' en verbaas je!Mee eens, maar dit mannetje ging nog eens verder op zoek naar mogelijkheden - roots was geslaagd en Soulfly kan ik wel waarderen. Ik heb ooit gelezen dat hij een soort van "op slot" zat met zijn creativiiteit , ik vond de stromen met andere ritmes in Roots redelijk gewaagd en later ook geslaagd. Ook heb ik wel eens overleefd in de frontcrowd tijdens een live concer van Max en zijn maatjest....AWESOME ! Ik had een voetafdruk op mijn gezicht maar was zeer happy! Handen en voeten om je staande te houdenRommelig? Qua opname misschien, maar het gitaarspel, daar kon Slayer destijds nog een dikke vette punt aan zuigen. Pak die gitaar van de zolder en speel het maar meeIk ben gewend om 'door de productie heen' te luisteren (je moet ook wel, voor de obscuurdere shizzle
)
Aankomend voorjaar weer live te bewonderen in O13 (25-03) en Paradiso (09-04).De nieuwe Deftones CD is eigenlijk ook best wel weer ouderwets fijn.
Argh!Aankomend voorjaar weer live te bewonderen in O13 (25-03) en Paradiso (09-04).
Kaartje voor Paradiso is al binnen...........![]()
Grtz, Alfa75jc