Heeft niks met belachelijk maken te maken. Als iemand geneens de moeite neemt om een klein beetje netjes, zonder fouten en vooral: met leestekens te schrijven, waarom zou ik dan de moeite nemen het na te lezen ? Want in het voorbeeld dat ik aanhaal, heeft het ALLES met gemakzucht te maken. Net zoals in vele andere gavllen. Je weet waar een zin begint en waar hij eindigt ? Is het dan ZO moeilijk een punt te plaatsen ? Ik spreek hier enkel en alleen over mijn eigen kind, waarvan ik de vaardigheden (en tekortkomingen) ken. Me dunkt dat ik best geplaast ben om te oordelen of hij al dan niet taalvaardig is. Dus: hij niet de moeite nemen om behoorlijk te schrijven, ik niet de moeite nemen om het na te lezen.
Mocht hij echt niet meekunnen, liggen de kaarten uiteraard anders.
enne...die prullebak, dat blijft een eeuwige discussie hoor...net zoals DE toilet trouwens.

Tegenwoordig moet alles op "politiek correcte" wijze behandeld worden, en heeft men overal een naam voor

Terwijl je ook gewoon kan zeggen: "luiaard, zet een keer een punt achter die zin". Maar ik zal wel ouderwets zijn