Kom op :
Back on topic!!!!
Ja papa! Je kunt wel docent zijn maar mijn vader ben je niet, stel je niet zo aan er wordt hier wel grotere onzin gekraamt.Probeer dit dan op een normale manier te zeggen ipv kots en blotebillen zooi.Dit is mijn laatste reactie op dit topic, tot de volgende verkiezingen![]()
Femke Halsema = Groen Links niet SP hoorDat weet ik ik heb alleen nix met de SP en nog veeeel minder met die Halsema
vandaar
Tot nu toe ging het hier namelijk respectvol!
Pesonen kiezen is dat handig? Ja, ik zie ook graag een lekkere "Juf" bijvoorbeeld,maar kijk gewoon naar de ideeen en de daden.
Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: Bv: Marijnissen is een sterek persoonlijkheid, maar heeft alleen nog maar in de oppositie gezeten. Het is (te) gemakkelijk trappen (en scoren) tegen de partijen die (ooit) geregeerd hebben. Maar ja: Je scoort wel met een dergelijke verhalen bij mensen die ontevreden zijn, althans hen die het met het voorgaande beleid niet eens waren. Ieder zijn/haar ding, maar vergeet niet dat ELKE partij op zn falie krijgt als die deeluitmaakt van de regering.
Ja Rody, met modder gooien zoen ze allemaal. 1 ding ben ik pertinent oneens met je:Natuurlijk kijk je niet alleen naar de persoon, en als ik een lekkere juf had willen kiezen had ik beter voor Femke Halsema of Mei Li Vos kunnen gaan.... Uitstraling vind ik wel degelijk belangrijk. Als ik de keuze heb om 3 uur naast een chagrijn of juist naast een leuk en grappig persoon in de bus te zitten dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Natuurlijk zegt dat niets over de capiciteiten van zo'n persoon.
Alle politieke partijen spelen in op ontevredenheid wat een bepaald gedeelte van het volk tegen een andere partij heeft, of dat regerend is of in de opositie. Dat doen het CDA, VVD, en Wilders net zo goed. Dat is gewoon een deel van het politiek spel.
Pesonen kiezen is dat handig? Ja, ik zie ook graag een lekkere "Juf" bijvoorbeeld,maar kijk gewoon naar de ideeen en de daden.
Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: Bv: Marijnissen is een sterek persoonlijkheid, maar heeft alleen nog maar in de oppositie gezeten. Het is (te) gemakkelijk trappen (en scoren) tegen de partijen die (ooit) geregeerd hebben. Maar ja: Je scoort wel met een dergelijke verhalen bij mensen die ontevreden zijn, althans hen die het met het voorgaande beleid niet eens waren. Ieder zijn/haar ding, maar vergeet niet dat ELKE partij op zn falie krijgt als die deeluitmaakt van de regering.
Amen!
Femke H is zeker G E E N lekkere juf........![]()
hier ook, god wat een graf tak zeg
Amen!
Femke H is zeker G E E N lekkere juf........![]()
Ja papa! Je kunt wel docent zijn maar mijn vader ben je niet, stel je niet zo aan er wordt hier wel grotere onzin gekraamt.Probeer dit dan op een normale manier te zeggen ipv kots en blotebillen zooi.Dat weet ik ik heb alleen nix met de SP en nog veeeel minder met die Halsema
vandaar
Tot nu toe ging het hier namelijk respectvol!
Verder ga ik me niet met deze onzin bezig houden, iedereen weet het toch beter en bovendien zit ik hier niet om politiek wijzer te worden....amen
precies!Politiek is al eeuwen een discussie en net als geloof een discussie die nooit eindigd, in de kroeg of op verjaardagen mijdt ik deze discussies dan ook....