@Alfafreak: wie betaalt die 12 jaar studie overigens ? Bedenkt daarbij dat de maatschapjes in de ziekenhuizen zelf regelen wie toe treed, met alsgevolg dat ze zelf de wachtlijsten bepalen en ook de (te hoge) prijzen. Boven het eerder genoemde bedrag neemt de belasting wellisawaar toe, maar je houdt er nog steeds
extra aan over, maw: zo zielig is dat niet. (overigens val ik zelf ook in die categorie die extra moet gaan betalen)
Wellicht grappig om te vermelden: 61% van alle huisartsen in Nederland willen Agnes Kant als minister van Volksgezondheid... Misschien lezen die huisartsen de verschillende partij programma's wat beter dan andere bevolkinsgroepen en komen tot een conclusie op basis van onderzoek ipv vooroordelen
Mijn 75V6qv kan ik met plezier rondrijden omdat ik weet dat ik bijdraag aan een menselijke maatschappij met kansen voor iedereen (Dat er wat moet veranderen in de scholing is duidelijk; veel meer maatschappij gericht onderwijs: begrijpen wat een democratie is en er voor leren te strijden).
Ik kan je verzekeren:
Dat rijdt dubbel zo lekker