Welke partij

CDA
14%
13
PvdA
7%
7
VVD
38%
36
SP
17%
16
GroenLinks
1%
1
Groep Wilders / PvdV
21%
20
ChristenUnie
2%
2
D66
Geen stemmen
0
PvdD, SGP, etc...
1%
1

Totaal aantal stemmen: 96
Aernoudt
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: Verkiezingen

do nov 23, 2006 18:11

[...
Dank u, dank u :wink: Nee, het gaat mij niet om applaus te krijgen maar gewoon zeggen wat ik voel. Ok, ik heb nu een aardig inkomen maar heb daar risico's voor genomen en door diepe dalen gegaan de afgelopen jaren . Mag ik daar nu eens voor beloond worden en is niet achterna worden gezeten door Jan en z'n maten ?! Nogmaals ,ik weet niet waar de grens zit van het inkomen wat Jan aan wil pakken maar ik zeg gewoon keihard: Wil je wat bereiken in het leven dan moet je er keihard voor knokken en niet thuis zitten en je handen ophouden, voor die mensen is SP stemmen het makkelijkst wat er was. Misschien moeten ze eens wat vaker naar het CWI gaan ! Keiharde taal? Inderdaad , maar ik zeg wel waar het op staat !
Ach, zoals je zelf al zegt: je weet niet waar je het over hebt (want je hebt je niet verdiept in de programma's van de verschillende partijen). Jammer dat je zo met je recht van democratie om gaat en zulke uitspraken doet. Blijft jammer dat een goede discussie , op argumenten ipv vooroordelen en sentimenten, op dit forum niet mogelijk is.
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Skattie

RE: Verkiezingen

do nov 23, 2006 18:30

Waarom is het zo moeilijk om het standpunt van anderen te respecteren? En zeg nou niet dat jullie dat wel doen, want ik lees toch weer overal de beschuldigingen. Een voorbeeld, SP stemmers zijn mensen die niet willen werken voor hun geld? Nee, zo staat het er niet, dat lees ik ook wel, maar dat impliceer je wel met je standpunt. Ik denk hoe ik denk dat het het beste is voor Jan en alleman, jij denkt hoe jij denkt dat het het beste is. En laten we wel wezen, zo slecht hebben we het niet in Nederland, we kunnen best wat meer delen. Samen spelen samen delen, leer ik mijn zoontje toch echt. En waarom zou dat voor ons niet gelden?

Nee, ik hoef niemand te overtuigen van mijn mening.

thomfr
Advanced Member
Advanced Member

do nov 23, 2006 18:33

Zucht............. dit is toch een Alfa forum.................

Wat mij betreft had hier na 1seconde al een slot op gemogen...

Thom
It all started with a very popular coupé that was winning everything without having anything particularly special.
Carlo Chiti

1973 Giulia 1750 Super
1990 75 TS
1965 Volvo Duett
1967 Volvo Amazon 123GT
2015 Volvo V70

Skattie

do nov 23, 2006 18:36

Omdat het niet alfa-gerelateerd is of vanwege de discussie?

Wat dat laatste betreft, dat ligt niet aan het topic maar aan de heftige reacties van enkelen hier. Ik vind het best interessant om te zien hoe de verdeling hier is.

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do nov 23, 2006 18:37

Omdat het niet alfa-gerelateerd is of vanwege de discussie?

Wat dat laatste betreft, dat ligt niet aan het topic maar aan de heftige reacties van enkelen hier. Ik vind het best interessant om te zien hoe de verdeling hier is.
:thumbs:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

charlotte

do nov 23, 2006 18:41

Vanwege de heftige reacties op een topic als dit is deze al een keer op mijn verzoek verwijderd (had hem zelf gestart overigens)

Moet wel lachen eigenlijk, ben SP stemmer en lees opeens dat ik te lui zou zijn om te werken, weet dan ook niet wat ik die 50 uur bij die werkgever doe, ga lekker mijn ontslag indienen.

@ Skattie: niet vechten tegen de bierkaai, je weet dat er altijd geharrewar is in enkele topics en ik probeer me er bij neer te leggen. Er zijn (en dat weet jij als geen ander) belangrijkere zaken in de wereld dan je druk te maken over dit forum.

Andretti Molletti

do nov 23, 2006 18:44

Politiek... :roll:

zolang er mensen zijn die zo heftig op hun centjes zijn en alleen aan zichzelf denken is er nog een hoop te doen...

Alleen is niemand gelukkig geworden en SAMEN is een groot woord..
Geld is geen essentiele bijdrage aan levensgeluk, misschien wel een surrogaat zoals een drug!

junkies!

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do nov 23, 2006 18:46

Politiek... :roll:

zolang er mensen zijn die zo heftig op hun centjes zijn en alleen aan zichzelf denken is er nog een hoop te doen...

Alleen is niemand gelukkig geworden en SAMEN is een groot woord..
Geld is geen essentiele bijdrage aan levensgeluk, misschien wel een surrogaat zoals een drug!

junkies!

:thumbs:
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

charlotte

do nov 23, 2006 18:52

En volgens mij is er iets wat iedereen wil : respect. En ik denk dat Arnoudt nu zaken over zich heen krijgt omdat ie op de Sp stemt terwijl hij dat niet verdient (ja, ben ook Sp-er, maar ook met koopwoning, dubbel inkomen, meerdere auto's etc.). Maar aub, respect mensen.

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do nov 23, 2006 19:07

Een voorbeeld, SP stemmers zijn mensen die niet willen werken voor hun geld? Nee, zo staat het er niet, dat lees ik ook wel, maar dat impliceer je wel met je standpunt.
Ander voorbeeld iemand die PvdV stemt is een racist???
ow en vergeten een egoist???
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Kosta
Guru
Guru

do nov 23, 2006 19:08

[...
Dank u, dank u :wink: Nee, het gaat mij niet om applaus te krijgen maar gewoon zeggen wat ik voel. Ok, ik heb nu een aardig inkomen maar heb daar risico's voor genomen en door diepe dalen gegaan de afgelopen jaren . Mag ik daar nu eens voor beloond worden en is niet achterna worden gezeten door Jan en z'n maten ?! Nogmaals ,ik weet niet waar de grens zit van het inkomen wat Jan aan wil pakken maar ik zeg gewoon keihard: Wil je wat bereiken in het leven dan moet je er keihard voor knokken en niet thuis zitten en je handen ophouden, voor die mensen is SP stemmen het makkelijkst wat er was. Misschien moeten ze eens wat vaker naar het CWI gaan ! Keiharde taal? Inderdaad , maar ik zeg wel waar het op staat !
Ach, zoals je zelf al zegt: je weet niet waar je het over hebt (want je hebt je niet verdiept in de programma's van de verschillende partijen). Jammer dat je zo met je recht van democratie om gaat en zulke uitspraken doet. Blijft jammer dat een goede discussie , op argumenten ipv vooroordelen en sentimenten, op dit forum niet mogelijk is.
Ik zeg niet dat een SP stemmer te lui is om te werken maar we hoeven elkaar toch geen mietje te noemen, iedereen weet dat er werklozen thuis zitten die het wel best vinden en zien nu een Jan Marijnissen die een poging gaat doen om de uitkeringen te verhogen. Die mensen lachen zich rot. @ Aernoudt,hoe kan je nu een goede discussie verwachten tussen 2 partijen die hemelsver uitelkaar zitten?Reageer gewoon op de meningen van een niet SP stemmer ipv te doen of jij alles weet of dat de SP de beste keus was , ja voor jou misschien wel maar voor mij dus niet. Wie ben je dan om te zeggen dat ik niet weet waar het over gaat. Kieskompas gisterenmiddag nog gedaan, SP stond het verst van me af . Duidelijk genoeg dunkt me .

@ Andretti, geld alleen maakt zeker niet gelukkig maar maakt het leven wel wat aangenamer !
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Andretti Molletti

do nov 23, 2006 19:11

@ Andretti, geld alleen maakt zeker niet gelukkig maar maakt het leven wel wat aangenamer !
En dat van andere ook, dus mijn geld mag best een beetje naar de belasting en dan naar de behoeftigen!!
;)

Kosta
Guru
Guru

do nov 23, 2006 19:14

En dat van andere ook, dus mijn geld mag best een beetje naar de belasting en dan naar de behoeftigen!!
;)
Zolang er mensen met een mobiele telefoon staan te bellen bij een voedselbank en daarna in een auto stappen geen SP voor mij. Tering naar de nering zetten is een oud spreekwoord.
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do nov 23, 2006 19:15

Liever ongelukkig met geld, dan ongelukkig zonder. :twisted:
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

do nov 23, 2006 19:22

En welke partij gaat er iets voor de ondernemers doen ??????? :roll:

Daar heb ik de afgelopen maand werkelijk geen een partij overgehoord..........

Lastig ook voor de politici om op te komen voor het MKB... (waar moet je anders de euries vandaan halen) :evil:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Terug naar “Het Forum Café”