[...
Dank u, dank u

Nee, het gaat mij niet om applaus te krijgen maar gewoon zeggen wat ik voel. Ok, ik heb nu een aardig inkomen maar heb daar risico's voor genomen en door diepe dalen gegaan de afgelopen jaren . Mag ik daar nu eens voor beloond worden en is niet achterna worden gezeten door Jan en z'n maten ?! Nogmaals ,ik weet niet waar de grens zit van het inkomen wat Jan aan wil pakken maar ik zeg gewoon keihard: Wil je wat bereiken in het leven dan moet je er keihard voor knokken en niet thuis zitten en je handen ophouden, voor die mensen is SP stemmen het makkelijkst wat er was. Misschien moeten ze eens wat vaker naar het CWI gaan ! Keiharde taal? Inderdaad , maar ik zeg wel waar het op staat !
Ach, zoals je zelf al zegt: je weet niet waar je het over hebt (want je hebt je niet verdiept in de programma's van de verschillende partijen). Jammer dat je zo met je recht van democratie om gaat en zulke uitspraken doet. Blijft jammer dat een goede discussie , op argumenten ipv vooroordelen en sentimenten, op dit forum niet mogelijk is.
Ik zeg niet dat een SP stemmer te lui is om te werken maar we hoeven elkaar toch geen mietje te noemen, iedereen weet dat er werklozen thuis zitten die het wel best vinden en zien nu een Jan Marijnissen die een poging gaat doen om de uitkeringen te verhogen. Die mensen lachen zich rot. @ Aernoudt,hoe kan je nu een goede discussie verwachten tussen 2 partijen die hemelsver uitelkaar zitten?Reageer gewoon op de meningen van een niet SP stemmer ipv te doen of jij alles weet of dat de SP de beste keus was , ja voor jou misschien wel maar voor mij dus niet. Wie ben je dan om te zeggen dat ik niet weet waar het over gaat. Kieskompas gisterenmiddag nog gedaan, SP stond het verst van me af . Duidelijk genoeg dunkt me .
@ Andretti, geld alleen maakt zeker niet gelukkig maar maakt het leven wel wat aangenamer !
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6