Hee Martin,
Ik zag hem van de week al een keer staan tegenover ons, blijft een erg lekker kleurtje!

Moest meteen aan mijn oude 156 denken...
Hoeveel kilometers heeft ze gelopen, is de turbo al een keer vervangen? (zwak punt van de eerste 2.4'tjes)
He Kerel, (junior was het toch)
ja klopt, jij had dezelfde kleur eh? Deze auto is de 300.000 al gepasseerd. Dit jaar is bij een BOVAG garage vervangen: Koppeling, vliegwiel, drukgroep+lager, draagarmen, accu, multiriem,, spanrollen grotebeurt heeft ie gehad. enz enz.. Ik heb de rekeningen erbij di aantonen dat er voor 2400 euro aan verspijkerd is dit jaar. oude eigenaar had 2 linkse handen, dus moest alles bij de garage laten doen. Aangezien ik alles zelf kan, en hij helemaal niet, moest hij er "goedkoop vanaf", en ik ben er zeer blij mee. Turbo lijkt me wel vervangen, maar zitten geen rekeningen bij, dus kan wel/niet. Hij loopt iig goed, dus hopen we het beste!
Ik heb alleen pech gehad met de uitlaat. 10 dagen rijden, uitlaatpakking ertussen uit gejagen. Wat bleek: uitlaat bout afgebroken. En bij het repareren, hoe kan het ook anders, brak er een tweede af.. Maar alles is gerepareerd...
Gr Martin