funkyflex

Re: RE: dilema

di nov 21, 2006 09:06

Ik zou persoonlijk voor de Vw kiezen veel meer waar voor je geld !

Mvg

Tymen QV
Even misschien olie op het vuur maar wel eerlijk bedoelt, waarom kiezen voor VW als je daarvoor meer betaald dan voor een Skoda terwijl in de Skoda dezelfde onderdelen zitten? Ik heb een Skoda en als ik de motorkap open, staat er groot VW op de motor. En het geldt niet alleen voor de motor, heb ik begrepen.
zo denk ik er ook over!

bovendien als ik een golf zou willen qua grote zou ik kiezen voor een 147!
wil je een golf uitrusten net als een 147 (leer klimaat nav etc) dan zit je boven de 30 mile.
dus veel meer waar voor je geld

Giulia555

RE: dilema

di nov 21, 2006 09:48

Als je nu echt waar voor je geld wilt hebben kies dan voor een Seat Leon in pittige diesel uitvoering. Buiten het feit dat ik het een mooie auto vind, zitten er geweldige stoelen in, heeft de Leon een alom geprezen weggedrag en dito prijs/prestatie verhouding.

Ik heb bijna 4 jaar lang een Leon TDI (allemaal rode lettertjes, 150 PK) gereden van het vorige model zonder kosten behalve onderhoud. Absoluut goede auto's.

funkyflex

Re: RE: dilema

di nov 21, 2006 10:05

Als je nu echt waar voor je geld wilt hebben kies dan voor een Seat Leon in pittige diesel uitvoering. Buiten het feit dat ik het een mooie auto vind, zitten er geweldige stoelen in, heeft de Leon een alom geprezen weggedrag en dito prijs/prestatie verhouding.

Ik heb bijna 4 jaar lang een Leon TDI (allemaal rode lettertjes, 150 PK) gereden van het vorige model zonder kosten behalve onderhoud. Absoluut goede auto's.
mee eens ik ga vanmiddag even langs de seat dealer en even kijken.

echter ga ik geen diesel nemen
1 vanwege dure aanschafprijs (denk aan bijtelling)
2 bezine wordt voledig vergoed incl privekilometers

SQUADRA LEO
Guru
Guru

RE: dilema

di nov 21, 2006 10:12

Het is jammer dat de Verso 2.2 D-cat (177 pk) net buiten je budget valt. Dat is een auto waar je NOOIT iets aan zal krijgen en gaat als de brandweer !!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Terug naar “Het Forum Café”