Hmm, ik dufde niet over de Borbets te beginnen maar ze hebben niet de "miene" look als verwacht...@Berlinista
De Sei mag omhoog en knikker de Borbetvelgen op een ander type Alfa; hoog en droog op zijn deurklinken door de bocht met de originele LM velgen of anders period 70s/ 80s brede ballonwielen.

Schoon ventje, wie is da?

Benen onthaard zekers.en een filmpje .![]()
:
bewogenZo geschrokken van mij?
![]()
Manu kan het nooit laten omdat Theo inderdaad een prachtige karakterkop heeft .@ Kristal
Leuke portretjes hebben jullie dit keer gemaakt, vooral die van Theo! Markant hoofd

Manu kan het nooit laten omdat Theo inderdaad een prachtige karakterkop heeft .![]()
Kristal
Hij krijgt hem vanavond nog als slaapmutsje .
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Theo wel even in dit topic kijkt, zou toch zonde zijn als hij zo'n mooie fotot mist

Dank u Dank u Dank u Dank u.Zo eindelijk ook weer thuis .![]()
Het was inderdaad zoals een aantal mensen al vermeld hebben verschrikkelijk druk . Niet zo leuk , maar dat bracht wel met zich mee dat er een massa forummers en anderen aanwezig waren om gezellig mee te kletsen .Dus dat hebben we dan ook de ganse namiddag gedaan .
![]()
Hier en daar toch nog even tijd gevonden om wat fotookes te maken en een filmpje .![]()
Bedankt SCARBdelegatie voor de warme en smakelijke ontvangst en natuurlijk bedankt David voor het hemels vervoer .![]()
Kristal
Zou ik dat filmpje aaaaaaaalstublieft in hoge resolutie mogen hebben![]()
Ik zal bij onze eerst volgende ontmoeting de 90 wassen.
...... en in de was zetten.
Ik bedoel als het jouw filmpje was, Kristal.