Zijn er liefhebbers om in Emmeloord te karten om daarna na te borrelen en te eten? We hebben een mooie, uitdagende baan met nieuwe snelle karts.
Your replies please

Nee das lekker centraalOf in Nijmegen (daar werk ik namelijk, kan ik nog een beetje winnen)
Nee dat klopt indd..Nee das lekker centraalOf in Nijmegen (daar werk ik namelijk, kan ik nog een beetje winnen)
Ik dacht het, jij zegt het...in de Fabrique ofzo
das lekker centraal
Hahah, als je er dan toch een wedstrijd van wilt maken dan zeg ik: iedereen gelijke kansenOf in Nijmegen (daar werk ik namelijk, kan ik nog een beetje winnen)
ah ik toch wel? popje?Misschien is het een idee dat alleen de mensen reageren die dit een goed idee vinden. Over centraal valt te dicussieren, weet ik. Maar leek me gewoon leuk, vindt je het niks, even goede vrienden, maar dan zijn je reacties misschien niet nodig (wil niemand tegen de kop stoten of op de tenen trappen, maar wilde dit ff toevoegen, vindt je dit onnodig gezek mijnerzijds, laat me het weten) Als Utrecht voor iedereen een betere optie is: ga jullie gang, ga ik lekker karten in Emmeloord en hoor ik wel via PB wie er mee wil (denk zelf aan een zaterdag) Dus, vanaf nu dan maar voor Emmeloord via PB
Het ligt in Utrecht (Maarssen), te bereiken via de A2 ROUTEWaar is dat, welke plaats?