<<<Zinloze afzeikpost verwijderd door moderator.>>>
Hessel, persoonlijke vetes graag uitvechten via pb. Dank u.
Dames heren helaas gaat het feest op 12 november niet door voor mij.
Nee gewoon GEEN zin meer voorlopig en te veel andere dingen te doen.Dames heren helaas gaat het feest op 12 november niet door voor mij.Problemen met de racer?
Nee die mogen op zondag niets (naar de kerk dat dan weer wel maar dan te voet)Mag je eigen schoonmoeder geen rondje circuit als dank voor het oppassen op je kroost
op de fiets?Nee die mogen op zondag niets (naar de kerk dat dan weer wel maar dan te voet)
Wat een plotseling beslaat! Naja, als je geen zin hebt moet je zeker niet gaan. Ik neem aan dat je in plaats daarvan dan ook niet naar Houten komt om wat rond te struinen ?Nee gewoon GEEN zin meer voorlopig en te veel andere dingen te doen.Dames heren helaas gaat het feest op 12 november niet door voor mij.Problemen met de racer?
de auto staat helemaal raceklaar in de schuur.
Juist mijn hoofd staat er niet naar en die zondag maar eens lekker uitwaaien met de familie (nee niet naar de zee en ook niet naar Houten)Wat een plotseling besluit! Naja, als je geen zin hebt moet je zeker niet gaan. Ik neem aan dat je in plaats daarvan dan ook niet naar Houten komt om wat rond te struinen ?
Allrighty... soms is dat ook hard nodigJuist mijn hoofd staat er niet naar en die zondag maar eens lekker uitwaaien met de familie (nee niet naar de zee en ook niet naar Houten)Wat een plotseling besluit! Naja, als je geen zin hebt moet je zeker niet gaan. Ik neem aan dat je in plaats daarvan dan ook niet naar Houten komt om wat rond te struinen ?
nee hoor ik ben niet depri hoor maar heb effe andere dingen te doen (volgende week donderdag en vrijdag zit ik op Assen om te scheuren dus........**pakt cola en borrelnootjes... ook voor Cees****
kom op Cees blijven lachen jong!!
altijd lekkereen biertje of een flinke borrel en chips voor Kees-Jan