Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: RE: Elk nadeel heb zijn voordeel (maar dan andersom).

ma nov 06, 2006 21:40

Wat doe ik nog op dit forum :shock:
Therapie ;)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
montsmalfa
Full Member
Full Member
Berichten: 356
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 21:40
Locatie: Joure
Contacteer: Website

RE: Elk nadeel heb zijn voordeel (maar dan andersom).

ma nov 06, 2006 21:48

:jumping: Hup naar het crossa forum jij!! :mrgreen:

Ik kreeg laatst een 146 met boxer mee! Een van de eersten en al over de 250.000 km. Deuren wilden niet meer op slot... van binnen helemaal uitgeleefd, maar wat een heeeeerlijk motortje! Lekker mee gestuurd! :D
Ik reed trouwens laatst in een 3-serie (5jr oud) station... en vond het vreselijk! Een koppeling en gaspedaal waarbij je je benen moet optillen tot je neus! Hij stuurt wel lekker trouwens... maar was blij dat ik weer in mijn 156 SW mocht stappen!
-------------------------
verleden:
145 1.9 TD
145 1.6 TS
156 1.8 TS babyblue
156 1.9 JTD SW Cosmoblue 2000

heden:
Alfa Romeo 156 SW azzurro nuvola 2001
Giulia Nuova Super 1300L Prugna 1976

Gebruikersavatar
@PM
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3032
Lid geworden op: vr mar 24, 2006 01:37
Locatie: IRL

RE: Elk nadeel heb zijn voordeel (maar dan andersom).

di nov 07, 2006 01:26

Dieptepuntjes qua leenauto, tja ook zo'n Volvo (geloof een 360, maargoed da's alleen het kontje dat wat langer is toch?) met variomatic. Durfde er niet harder mee dan 120 omdat bij die snelheid de motor het al uitgilde (zat geen toerenteller in). En toch 1:7 zuipen :shock: Toen ik het ding terugbracht kreeg ik te horen dat ik, eenmaal op snelheid, ff het gaspedaal had moeten liften, jaja :? Het andere dieptepunt was een Justy uit '87 ofzo waarmee je op de snelweg niet te hard moest remmen, wilde je niet haaks links- of rechtsaf (dat verschilde ook nog) de vangrail in duiken.

Ook eens twee weken in een 145 JTD huurauto gereden, dat maffe ding trok pas boven de 3000 tpm en voor je het wist zat je op 5000 (en het rood begon bij 4500, oops :oops: ) Was verder geen dieptepuntje hoor, reed lekker ;)
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Terug naar “Het Forum Café”