ff hierop inhaken :
ik heb eigenlijk precies hetzelfde sinds zondag...
het is in een keer echt erin gekomen bij het optrekken uit stilstand...
ik heb de auto op de brug gehad vanmiddag...
- hardy schijven nog wel redelijk, achterste heeft wat droogte scheuren maar nog niet compleet gescheurd of stukken weg..
- baksteun rechts is afgebroken..links zit nog vast (is ook niet nieuw meer)
- voorste dion-as rubber ligt er uit, triangel kan ik met de bandenlichter tegen de dwarsbalk aan tikken..
- ik heb de auto gekocht met een rammelend druklager of prise-as, als je de koppeling intrapt dan was het (luide) gerammel weg...
moet daarbij zeggen dat de auto ook te langzaam stationair loopt (500 rpm) als ik de auto op 1000rpm hou was het ook weg..
- koppelingspedaal grijpt vrij hoog aan, trapt ook zwaar dus de drukgroep is ook al slecht...(koppelingset stond ddardoor op de lijst, maar wou er nog mee wachten)
De koppeling zelf voelt nu nog hetzelfde aan als eerst, ontkoppelt nog wel goed...
- wiellager r.a. maakt al een tijd een flinke herrie..
alle 2 de achterwielen vrij gehad, en bij het ronddraaien blokkeren ze halverwege
zowel links als rechts, vooruit of achteruit..
daarbij hoor ik dezelfde klappen als ik hoor wanneer het voordoet tijdens rijden of soms bij op laten van de koppeling...
even forceren of even wachten en de boel draaid weer.
tijdens het rijden lijkt het net even of de motor ermee op houdt, dat dacht ik eerst ook..
maar na de terugrit naar huis vanmiddag sloeg die af en toek ook even door net alsof de koppelingsplaat doorslipte...
(met het dezelfde rotklappen en schokken)
ik zelf denk dat het in mijn differentieel fout gaat, of anders in de bak zelf...
met die ene afgebroken baksteun en dat dion as rubbber heb ik denk ik niet dezelfde symtonen als nu..
wat een hok zeg, als ik het zo terug lees