Rees-Cees

Re: RE: Niels / niels.denotter stelt zich voor

zo okt 29, 2006 21:55

Bak heb ik nog niet echt aan gedacht. Maar denk dat gewicht te kunnen compenseren met een geblueprint blok, spaghetti, throttle bodies en een LSD.
Maarre vooral je vraagtekens plaatsen hoor graag van een ervaren iemand!
mooi je bent nog al wat van plan. trek de geld buidel maar open :wink:

Met een 33 kun je heel veel winnen met een goed onderstel (wegligging dus), das ws belangrijker dan 10 of 15 pK extra.

mijn auto weegt leeg 810 kg en heeft nu 160 pk

ToonQVp4
Full Member
Full Member

RE: Niels / niels.denotter stelt zich voor

zo okt 29, 2006 21:58

@rees cees het voordeel grip in de regen bedoel je daar mee op het circuit of ook op de openbare weg?
vwb het aandrijf verlies daar ben ik het helemaal mee eens.hiervoor een normale 16v gehad,die was echt een stuk sneller dan de p4.zal deels ook wel door het gewicht komen.
156 sw 2001 facelift 2004 parelmoer wit

gehad:33 1.7 16v QV permanent 4.(2wd :( )'93 :(
2x33 1.4 imola '93
1.7 16v QV '91
Spider 2.0 ts '97

non alfa:

Volvo 850 estate 2.0 '95 dagelijks voor m'n vriendin

niels.denotter

zo okt 29, 2006 22:01

Wow 810? Das 100 kg meer dan mijn kleinde Seicento. Vandaar dat ik je als de brandweer heb zien gaan!

Heb wat mooi spul zien staan bij AHmotorsports in de UK. Wat is jou mening daarover?

Over de kleur? Voor de curses laat ik 'm rood maar als het budget het toelaat dan wil ik 'm voor mijn plannen donkergrijs/antraciet laten spuit.

Rees-Cees

zo okt 29, 2006 22:05

Wow 810? Das 100 kg meer dan mijn kleinde Seicento. Vandaar dat ik je als de brandweer heb zien gaan!

Heb wat mooi spul zien staan bij AHmotorsports in de UK. Wat is jou mening daarover?

Over de kleur? Voor de curses laat ik 'm rood maar als het budget het toelaat dan wil ik 'm voor mijn plannen donkergrijs/antraciet laten spuit.
Ah motorsport: duur en volgens mij zijn die jongens dood (al heel wat pogingen gedaan om contact met ze te krijgen bedoel ik)

Ik ga wel die voorwielophanging bouwen die ze verkopen en het halve front uit de sw zagen.

Nogmaals gewicht is veel belangrijker dan die paar extra PeeKaas hoor.

@Toon: op het circuit (het gaat hier over een circuit auto in aanbouw :wink: ) Je kunt met een 33 zo gek doen in de regen ook al is het alleen voorwielaandrijving.

niels.denotter

zo okt 29, 2006 22:36

Hmm dat zou erg jammer zijn want had zowiezo oren naar die 17" fittable voorschermen en het LSD wat ze aanbieden.

Rees-Cees

zo okt 29, 2006 22:41

Hmm dat zou erg jammer zijn want had zowiezo oren naar die 17" fittable voorschermen en het LSD wat ze aanbieden.
Een dif is goud alleen weet ik niet of dat goed komt in combinatie met de vierwiel aandrijving??

17" op een 33 om mee te racen? je komt niet uit met de overbrenging in je bak (of je moet zo'n sexie binnewerkje van 2000 pond bij AH kopen). 15" is al aan de hoge kant.

Ik begin me wel zorgen te maken hoor met wat je allemaal van plan bent, straks rij je me nog voorbij :wink:

niels.denotter

zo okt 29, 2006 22:56

Baal wel als het waar is wat je zegt mbt. AHmotorsports (niet dat ik je niet geloof hoor) maar oa. dat LSD en die gearset stonden bij mij wel bovenaan!

Maarre eerst maar eens de curses goed doorstaan, met DTM 3 1:17.03 rijden wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat as. zaterdag ook zal doen met mijn 33 :wink: , (zie't al voor me, shit die banden muur in de Hugenholtz komt toch wel erg dichtbij hmm waar zit de pauze button :roll: ).

Blu Ollandese
Full Member
Full Member

ma okt 30, 2006 14:17

impressive introduction! Je weet al zeker van aanpakken! :shock:

Welkom!
...Nothing is true, everything is permitted...

'70 Giulia 1300 ti

SCARB LID: 5280

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma okt 30, 2006 18:38

Hallo Niels welkom.
Je plannen klinken spannend. Ik hoop dat je er ver mee komt :thumbs:

Trouwens mooi kenteken heb je!

niels.denotter

di okt 31, 2006 22:01

Ik ook :).

@Cees, (heel vet om te lezen dat je onder de 2:00.00 wil gaan rijden) wanneer zocht jij contact met AH motorsports.Ze replyen nu wel.
Zal over een paar maanden mischien toch wel een tripje naar de UK worden met een busje ;).

AlfaJorrit
Full Member
Full Member

di okt 31, 2006 22:27

Hi Niels,

Welkom en succes met de 33. Dat gaat er vast goed uitzien.

GrandPrix ken ik wel, daar ga ik ook altijd heen.

Groeten Jorrit
1e Alfa Romeo 164 2.0 TS
2e Alfa Romeo 155 1.8 TS
3e Alfa Romeo 145 1,4 TS

Rees-Cees

di okt 31, 2006 22:45

Ik ook :).

@Cees, (heel vet om te lezen dat je onder de 2:00.00 wil gaan rijden) wanneer zocht jij contact met AH motorsports.Ze replyen nu wel.
Zal over een paar maanden mischien toch wel een tripje naar de UK worden met een busje ;).
Ik heb net andere voorwielophanging besteld en een ander spruitstuk.

Dus ik kan de voorwielophanging voor je nabouwen voor een schappelijke prijs.

niels.denotter

di okt 31, 2006 22:55

Dat zou ik dan wel interessant vinden als ik ga opbouwen Cees. Was iets wat Grand Prix mij ook aanraadde alleen dan wel dubbel bestellen want als je crashed is dat natuurlijk in no time krom.

@Jorrit: is in mijn ogen echt een top garage. Zullen je altijd helpen wanneer mogelijk, goud eerlijk en meer service dan je voor de prijs mag verwachten. Als ik alleen al kijk naar de moeite die ze doen om mijn 33je lekker te laten lopen.

Rees-Cees

di okt 31, 2006 23:02

Dat zou ik dan wel interessant vinden als ik ga opbouwen Cees. Was iets wat Grand Prix mij ook aanraadde alleen dan wel dubbel bestellen want als je crashed is dat natuurlijk in no time krom.

@Jorrit: is in mijn ogen echt een top garage. Zullen je altijd helpen wanneer mogelijk, goud eerlijk en meer service dan je voor de prijs mag verwachten. Als ik alleen al kijk naar de moeite die ze doen om mijn 33je lekker te laten lopen.
juist , ik maak daarom de hele set gelijk na. doe je voordeel er mee zou ik zeggen.

PB anders even je telnummer dan kunnen we een keer een afspraak maken en jij een keer bij mij komen kijken.

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

di okt 31, 2006 23:06

Welkom Niels. :!: Fijn, weer zon "gek" erbij. :wink: .Leuk ook dat je je even voorstelt, dat zouden meer mensen moeten doen. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Terug naar “Het Forum Café”