Wat ben jij; man of vrouw?

Man
87%
73
Vrouw
13%
11

Totaal aantal stemmen: 84
cor
Guru
Guru

Re: RE: man, vrouw?

zo okt 29, 2006 11:23

:D :D :D :D
is ook skitterend: Kooten en de Bie rijles 8)
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Anke

RE: man, vrouw?

zo okt 29, 2006 11:25

OOOOOOOOOh wat is ie vies AfbeeldingAfbeelding met die bonbon,dat vieze bekkie :mrgreen:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo okt 29, 2006 11:29

Offtopic: wie legt er zijn chips nou in de koelkast?
Ik 8)
Eigenaardig, eigenaardig.....

Maar niet vies toch? :mrgreen:
It's not easy, being green (kermit)

Anke

zo okt 29, 2006 11:31

Cees Jan houdt niet van chips, daarom legt ie ze in de koelkast. Gaat door de kou de chipssmaak eraf en lust ie ze wel :sick:

Andretti Molletti

Re: Identiteitscrisis??

zo okt 29, 2006 12:28

Fijn hoor, dat ik zo respectvol behandeld word. Ik vraag naar de bedoeling van dit topic en gelijk krijg ik anti-reacties. Ik word druif genoemd, geen idee waar dat vandaan komt en enkelen keren zich onmiddelijk tegen mij.

Wel vreemd, iedereen mag hier (op het forum) zeggen wat hij/zij denkt, vuil spuwen over alles wat hem/haar dwars zit en bepaalde beroepsgroepen uitschelden, maar ik mag niet vragen waar dit om gaat? Ga eens bij jullie zelf te rade waarom jullie zo op mij reageren. En als jullie een antwoord hebben, laat het aub weten via PB.

Fijn dat mijn technische kennis wel wordt gewaardeerd maar als dat de enige reden is dat ik hier nog zijn mag is dat een reden voor mij eens diep na te denken.
Afbeelding

Dank u!!

Roeltje 164

zo okt 29, 2006 12:44

Lijkt op een chatsessie, die nergens over gaat en dat op zondagmorgen, nou nou...

fijne dag nog verder :wink:

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

zo okt 29, 2006 12:54

Hier nog een man/vent/kerel, enz.

Alhoewel.......
Soms lijk ik net op een oud wijf. :lol:
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Anke

zo okt 29, 2006 12:59

We zijn dus met 8 vrouwen Afbeelding + de kat van Dinky tegenover een heleboel mannen, ik schat iets van 150.
Ze komen alleen niet allemaal in dit topic stemmen, that's all

Skattie

zo okt 29, 2006 13:18

@@ Skattie: Volgens mij valt dat verzusteren hier wel mee. We zijn nogal vrij zelfstandige typjes hier geloof ik, de dames, juist die types
die niet zo houden van dat vrouwengeklets. :? Ik heb het idee dat dit ook één van de redenen is dat we het hier zolang vol houden,
omdat we ons wel lekker voelen tussen al die kerels. :wink: Echt klitten aan elkaar doen we niet echt en dat girl powerrrrrrrrrrrrrr is toch gewoon een geintje.

Sorry dat ik zo laat nog hier op reageer maar het moest me echt even van het hart :cry:
Sorry, volgens mij denk je dat mijn posting negatief is bedoeld maar dat was het zeker niet. Het viel mij gewoon op dat de vrouwen in dit topic het meest aan het woord zijn. En dat de autowereld toch nog steeds de meerderheid mannen is, is volgens mij geen geheim. Ik voel mij ook niet een vrouw in de autowereld. Ik zit dan wel op dit forum maar niet omdat ik in auto's geinteresseerd ben. Ik ben in mijn vriend geinteresseerd, hij gaat mee naar mijn hobby, ik naar de zijne.

Wat we hier wederom zien is dat het lastig interpreteren is op een forum, via internet. Even ter verdediging van Dré, niet omdat hij dat zelf niet kan maar omdat ik het wel even wil zeggen, hij bedoelde veel postings hier ook niet zo serieus als wordt opgevat. Het wordt pas serieus als er gescholden gaat worden. Hij vroeg zich af waarom dit topic was gemaakt, net als ik moet ik eerlijk zeggen. Vandaar de reacties, om antwoorden te krijgen. Gelijk na het eerste antwoord van Dré wordt er negatief gereageerd. Iemand die in een technisch topic een serieuse vraag stelt mag wel een heleboel flauwekul antwoorden krijgen, maar o wee als het hier gebeurt. Ik snap het echt niet meer.

Ik reageer niet vaak meer, ook omdat het me steeds minder interesseert. Wat ik wel weet is dat er een hoop gezeik is, onderlinge kift, sommigen mogen dingen wel die anderen niet mogen en dat maakt het allemaal niet gemakkelijker. De reden dat ik niet eerder had gepost op dit topic was ook omdat ik bang was dat als ik zou reageren, ik gelijk een berg onzin over me heen zou krijgen over mijn Skoda. De enige manier om dit te voorkomen is om iedereen de wind uit de zeilen te halen en het zelf dan maar te zeggen. Maar daar heb ik ook niet altijd zin in. Als er een manier zou zijn om het "respect to all" verhaal hier uit te dragen, zoals het oranje armbandje, zou ik het zeker doen.

Oke, tot zover het serieuse gedeelte.

Ik ga ff mijn haar wassen en daarna behandelen met anti-klit :wink:

CU all

Alfasassie

RE: Lezen is ook een vak!!

zo okt 29, 2006 14:10

Kom ik ook nog even voor ik me weer in winterslaap stort.

De 1e reactie op Dré is niet negatief..
Dré vraagt: en nu? :roll:
Supermaarten reageert: Wat wil je daarmee zeggen?

Kortom:
Supermaarten snapt Dré niet en Dré vindt het topic gewoon zinloos maar snapt niet wat supermaarten nou bedoelt.

Kortom, miscommunicatie waardoor lekker oneindig doorgezeken kan worden en de ander het altijd weer gedaan heeft Liefst nog met zo min mogelijk woorden, want STEL dat je wel begrepen wordt!!!! YUGH! :moon:

Dit is idd. een onzin topic.. maar geloof me, ook Dré heeft vele onzin topics in zijn cariere gestart.. en sommige kunnen, sorry konden, uitmonden tot best heel leuke topics door wederzijdsrespect naar topicopener en de rest toe.

Dat de 1 veel kan maken en een ander niet.. tja, het is hoe je het bekijkt. Hoe snel voel je je als persoon aangevallen door miscommunicatie? Wil je het alleen negatief opvatten of kan je er een positieve draai aan geven?

Lees je ook de positieve reacties of blijf je hangen in de negatieve dingen?

Voor Dré,

Eigenlijk vind ik niet eens dat het via pb gezegd hoeft te worden.

Je technische kennis wordt zeker door veel mensen gewaardeert. Weet ik 100% zeker. Vaak reageer je daar ook met respect naar anderen omdat je de mensen wat bij wilt brengen. Dat krijg je daar dan dus ook terug!

Forumgerelateerd voor de rest, heb ik het vermoeden dat een aantal mensen dit soort situaties erg beu is. Wil je respect ontvangen waar je zo vaak om vraagt (bijna smeekt) in dit soort gevallen, verdien het terug, niet door je als slachtoffer op te stellen.. respect is iets waardevols, een wisselwerking tussen mensen. Je hebt een grote groep mensen die je waarderen om wie je bent. Misschien niet altijd om wat je zegt of typt hier.

Zou dat niet genoeg kunnen zijn om van daaruit degenen die je respectvol behandelen met respect terug te behandelen door je anders op te stellen in situaties als deze?

Het is maar een advies. Al wordt het misschien negatief opgevat.. denk er even over na. Respect kan je tenslotte ook verliezen!

Je hebt me zelf het 1 en ander over communicatie technieken uitgelegd toen ik er aan onderdoor dreigde te gaan op mijn werk 1 a 2 jaar geleden.. met o.a. die technieken ben ik overeind gebleven, ben jij ze al vergeten? :wink:

Groetjes Saskia

Anke

zo okt 29, 2006 14:38

Mooi gezegd Sas =D>

@@ Skattie: ja dat is nu eenmaal een eigenschap van vrouwen dat ze meer praten dan mannen :wink:

Slaap zacht Sas O:)

savali33
Full Member
Full Member

zo okt 29, 2006 17:09

FF kijken hoor :-s .........Uh jah man!

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

ma okt 30, 2006 00:29

De reden dat ik niet eerder had gepost op dit topic was ook omdat ik bang was dat als ik zou reageren, ik gelijk een berg onzin over me heen zou krijgen over mijn Skoda.
Krijg ik ook niet. Ik heb dan ook geen Skoda. Maar wel een Mazda ;)
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Coosje
Full Member
Full Member

ma okt 30, 2006 08:13

Ik reageer niet vaak meer, ook omdat het me steeds minder interesseert. Wat ik wel weet is dat er een hoop gezeik is, onderlinge kift, sommigen mogen dingen wel die anderen niet mogen en dat maakt het allemaal niet gemakkelijker.
Dat en het feit dat sommige mensen het forum inderdaad errug serieus nemen en dingen opschrijven waar ze waarschijnlijk
(als ze oog in oog staan met degene waar ze op reageren) niet eens aan durven denken :|
hebben voor mij de lol er ook een beetje vanaf gehaald moet ik zeggen.

Bovendien wil & kan ik in de baas zijn tijd niet zoveel tijd doorbrengen op een forum.
Een beetje rapido op een onderwerp reageren zit er dan natuurlijk niet meer in :blue_lol:
Dus beperk ik het meestal tot mijn vrije dag en het weekend :biggrin:

Goeie week allemaal!

Groetjes, Miranda
SCARB Alfa Sud Register

Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”