Wat ben jij; man of vrouw?

Man
87%
73
Vrouw
13%
11

Totaal aantal stemmen: 84
Alfasassie

Re: RE: man, vrouw?

zo okt 29, 2006 10:52

ach, zo ontstaat er wellich een (h)echte klitterband zal ik maar zeggen... :wink: :wink: :wink:
mag ik lekker bij jou komen klitten Cor? :D

Groetjes Saskia

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

RE: man, vrouw?

zo okt 29, 2006 10:54

Al die stekeligheden ook altijd...

Dit is pas klitten.

Anke

zo okt 29, 2006 10:57

gaat weer nergens over :?

voel me bijna thuis :D

Sorry, ik klit aan vrouwen.. ja klopt.... en aan mannen, als je het klitten noemen kunt..

Maarreh.. Hebben jullie je wel eens afgevraagd hoeveel mannen hier samen klitten?

Pfff.. geloof me, dan zijn de vrouwen hier toch degenen die het minst klitten :mrgreen:

Altijd sterkste geslacht..
:D

Groetjes Saskia
Ik dacht al WAT KLIT JIJ!!!! :mrgreen:
Zolang we nog geen eigen vrouwencorner willen valt dat geklit nog wel mee.......toch?

Alfasassie

zo okt 29, 2006 11:00

met jou toch? Zijn er minimaal 2 voor nodig

Slijm slijm :twisted:

YUGH!!!!

Groetjes Saskia

Rees-Cees

zo okt 29, 2006 11:01

KLITSPAAN BOTERSPAAN,

JE MAG NIET MET MIJN ALFA GAAN...............................................

Anke

zo okt 29, 2006 11:03

met jou toch? Zijn er minimaal 2 voor nodig

Slijm slijm :twisted:

YUGH!!!!

Groetjes Saskia
AfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Anke op zo okt 29, 2006 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.

GTV
Guru
Guru

zo okt 29, 2006 11:03

KLITSPAAN BOTERSPAAN,

JE MAG NIET MET MIJN ALFA GAAN...............................................
Hee vieze man :jumping:

cor
Guru
Guru

zo okt 29, 2006 11:06

tijd voor humor! :D :D

De Vieze Man: Ziezo, hèhè, ehh merci boekoo hè
Automobilist: Ehh.. Geen dank hoor, ehh, stond u daar al lang?
De Vieze Man: Altijd, ik st.. ik sta d’r altijd.
Automobilist: Ahhh, u heeft u vaste plekje.
De Vieze Man: Jawel, maar dat ehh..dat bewaar ik voor thuis hè mijn ehh vaste plekje, ik ga niet ehh langs de openbare weg aan ehh.. mijn vaste plekje staan te zitten natuurlijk.
Automobilist: Neehee, nee, nee, nee, nee, nee.
De Vieze Man: Ik heb zelf ook een auto hoor.. CH: Ahh…
De Vieze Man: Maar die kreeg net vandaag ehh.. Z’n grote beurt.
Automobilist: Ja, dat moet ook gebeuren hè.
De Vieze Man: Da’s een enorme ehh… doorsmeerboel hè want normaal lif ik nooit, nooit, ik lift nooit, ja ik neem ze wel mee hoor natuurlijk, als ik met mijn eigen wagen op de grote weg zit, en er staan ehh... iemand in de brem met z’n duim omhoog, maar eh.. Bijvoorkeur geen mannen, en zeker geen mannen die met z’n tweëen zijn, want je weet het nooit hè met twee mannen weet je’t nooit, d’r vraagt er een om een vuurtje, te..terwijl de ander ehh... op je nek sprink, omdat ik zo goed ben geweest om ze een lift te geven, want de vis wordt duur betaald hoor meneer.
Automobilist: Ehh…ehh…jahhaa ja ja ja, maar ja zo’n arme student, he.. Ja.
De Vieze Man: Jaaaa, studentjes, maar nou heb u het over lift-sterren
Automobilist: Hmmm
De Vieze Man: Die zijn natuurlijk ehh…heeerlijk! He... zeker als ze ’n half uurtje in de ehh zachte brem hebben staan te luchten, nee, die geef ik altijd een lift hoor, die arme meisjes ook met bril hoor. Want ik heb ehh.. zelf ook een bril gehad vroeger dus dus ik weet wat dat is hè. Kan u het nog zien, kijk eens naar me, kan u ‘t nog zien, nee hè ?
Automobilist: Nee..
De Vieze Man: Da’k een bril heb gehad, nee hè ?
Automobilist: Nee, nee, nee
De Vieze Man: Maar dat zeg ik, m’n hele wagen ruik ehh.. enkel naar ehh.. Lift-sterretjes, ook als ze achterin zitten, vaak nog dagen later hè, dan dan ruik ik ze nog duidelijk voor ogen. Ja, ze, ze hoeven niet allemaal achterin te zitten hoor, d’r mag r, d’r mag er a…d’r mag er, d’r mag er altijd eentje voorin naast mij, dat vind ze leuk hoor zo’n lift-sterretje, als ze voorin mogen zitten. Dat vragen ze ook vaak hè.. Ach, meneer, ik heet Madeloes of Kitty en en mag ik misschien een stukkie voorin zitten, ja ik heb d’r brutaaltjes bij hoor d’r onder, maar ja, dan ben ik ook de kwaadste niet hè.
Automobilist: Ja, ehh.. als ik u even vragen mag..
De Vieze Man: Jah..?
Automobilist: Waar moet u eigenlijk heen?
De Vieze Man: Nee, we gaan goed zo hoor, maar om-ste beurt hè, dus dus de eerste 100 kilometer mag Madeloes dan voorin, en dan zeg ik “Nee, Madeloes“, nou ehh laten we zeggen mag Pascale mag voorin naast mij, en dan weer 100 kilometer Veronique en dan Madeloes weer he dat eerlijk verdeelt is natuurlijk hè..
Automobilist: Ja, ja ja ja nou ik ehh..ik moet hier rechtsaf hoor.
De Vieze Man: Ja ik ook, voorzichtig hè, met de bocht? Ehh.. wie hadden ehhwwieei had ik nou voorin zitten? Ehh.. Nou goed, ehh.. Een van de lift-sterretjes dan, soms heb ik wel, wel drie lift-sterretjes op de achterbank hè.. Maaaarrr, maar belangrijk, alledrie achter de gordel, daar ben ik streng in hoor meneer, heel streng, maak ik zelf ook vast hè de gordels, ik heb dus een, ik heb ‘n vrij grote wagen ehh..lux..luxeehhh Korrelaan, mar jah, maar, maar twee gordels achterin, dus laten we zeggen dat Madeloes zit dan voorin naast mij en Kitty in de d’r eentje ah.. achter 1 gordel achterin, dan moet ik dus als Pascale en Veronique samen achter die ander gordel zien te krijgen hè.. da’s vaak een enorm gewurm, maar ja veiligheid gaat voor ‘t meisje meneer da weet u zelf ook wel, hè ?
Automobilist: Ja,ja zoo, nou, we zijn er zo’n beetje hè.
De Vieze Man: He, nou al, waar zijn we dan?
Automobilist: Ehh..jjaaha, want ik ik ik woon hier hè, en dan zult u weer een stukje verder moeten liften hè..
De Vieze Man: Eh..en d’r staat geneens een huis hier, waar woon jij dan?
Automobilist: In ehh..die hooiberg daar, ziet u?
De Vieze Man: Oh, met je vrouw zeker
Automobilist: Ehh.. Nou, nee ik lig momenteel in een scheiding.
De Vieze Man: Ohhh, dus je ligt lekker met ehh.. met vreemde vrouwen in die hooiberg daar?
Automobilist: Ehh.. Die hooiberg is een tijdelijk onderkomen en, ja, mag ik u nu verzoeken mijn auto te verlaten?
De Vieze Man: Joh..Bp..blijf van me been af hè, zit je alweer aan me been, de hele weg zit je al stiekum aan me bij..ame bijbeen, net in die, in die laatste bocht nog, zat je aan me bijbeen, moet ie zo, moet ie zogenaamd terugschakelen, kom, kompie met zo glibberig zo even even hewewehe heel gauw aan me bijbeen…
Automobilist: Oke..jah..
De Vieze Man: … glijd ie zogenaamd met z’n natte hand van ze knuppel af, jaaah... ik heb t in de gaten..
Automobilist: Oke,ziezo, en nu is het genoeg, deruit en en en veel succes verder he..
De Vieze Man: Whawa…ik wil geneens..blij da’k uit die wagen ben zeg levensgevaarlijk bij jou in de wagen, ik wil geneens meer mee, ik begrijp ‘t best hoor dat jou vrouw jou in inehh de scheiding heb geleg, jonge-mannen zoals ik oppikken, en en dadadu en en dan moeten ze zeker in hun blote reet, bij de ondergaande zon voor jou dansen op de hooiberg hè..!! Jaaaahhhh…
Automobilist: Goedenmiddag verder.
De Vieze Man: O nou, o nou rijdt ‘ie weg, zie je wel, hij vlucht voor de waarheid. Kinderlokker, doorsmeerpijp, viespeuk, pederats, VIEZE MAN!!!!!!
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

alfaRob33

zo okt 29, 2006 11:07

ach mannen!! vrouwen !!...... we zijn mooi geklit aan elkaar via internet...het houd ons van de straat, de kroeg (daarom hebben we er hier zelf een)
en uit de werkplaats....lekker samen op de bank, al dan niet met een zak chips, cola, biertje, wijn.........en wie was hier ook weer gek op toast met Pesto van koriander ??
mss kan jorix een hoekje aanmaken waarin we onze webcams kunnen aansluiten...kunnen we ook zwaaien naar elkaar :wink:

Proost :wink: he gezellig !!!

Anke

zo okt 29, 2006 11:08

Goh Cor dit isGEWELDIG off-topic

@@ AlfaRob33: doe maar niet die webcam, als we elkaar allemaal kunnen zien is het geklit misschien wel heel errug snel over :jumping:

Alfasassie

zo okt 29, 2006 11:11

Best wel ontopic dan ook weer Anke.. :wink:

@ rob, geloof me, laat die webcam maar weg zo 's ochtends vroeg...

KOFFIE!!! :!:

Groetjes Saskia

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo okt 29, 2006 11:13

Offtopic: wie legt er zijn chips nou in de koelkast?
It's not easy, being green (kermit)

Rees-Cees

zo okt 29, 2006 11:17

Offtopic: wie legt er zijn chips nou in de koelkast?
Ik 8)

Anke

zo okt 29, 2006 11:18

Dat doen alleen vieze ouwe mannen :mrgreen:

GTV
Guru
Guru

zo okt 29, 2006 11:18

Terug naar “Het Forum Café”