om wat warmte kwijt te raken......
maar op de terugweg uit Groningen van de week is al lekker het kacheltje aan geweest hoor

Remote startlekker hoor in de winter
ff gauw naar buiten om te starten, kachel vol aan
Oeps........... auto stond nog in z'n 1Remote startlekker hoor in de winter
ff gauw naar buiten om te starten, kachel vol aan
Ja het zou zomaar ook je bloedeigen garagedeur kunnen zijn...Da's wel de bedoeling ja dat ik dat zo ga aansluiten (moet het alarm nog in m'n auto knoeien).
Maar toch maar mezelf trainen om hem op de handrem te zetten of als het echt koud is los/met de wielen naar de stoep, want ik ken er ook eentje bij wie de start-niet-in-de-versnelling-beveiliging weigerde zodat z'n auto alsnog door een muurtje roste (nog mazzel dat het niks ergers was dus).
Volgens mij les nummer 1 in de winter.Da's wel de bedoeling ja dat ik dat zo ga aansluiten (moet het alarm nog in m'n auto knoeien).
Maar toch maar mezelf trainen om hem op de handrem te zetten of als het echt koud is los/met de wielen naar de stoep, want ik ken er ook eentje bij wie de start-niet-in-de-versnelling-beveiliging weigerde zodat z'n auto alsnog door een muurtje roste (nog mazzel dat het niks ergers was dus).
Vandaar het stukje over los/wielen naar de stoepVolgens mij les nummer 1 in de winter.Da's wel de bedoeling ja dat ik dat zo ga aansluiten (moet het alarm nog in m'n auto knoeien).
Nooit je handrem gebruiken![]()
Vriest ie vast, dan kom je het eertste half uur niet meer weg
Volgens mij les nummer 1 in de winter.Da's wel de bedoeling ja dat ik dat zo ga aansluiten (moet het alarm nog in m'n auto knoeien).
Duik je toch lekker terug in bed.Volgens mij les nummer 1 in de winter.Da's wel de bedoeling ja dat ik dat zo ga aansluiten (moet het alarm nog in m'n auto knoeien).
Haal de boel nog maar eens los dan. En dan goed schoonmaken en een beetje kopervet op alle bewegende delen.Vandaar het stukje over los/wielen naar de stoep![]()
Bij mijn Mazda gaat-ie soms ook hartje zomer vast zitten. Paar jaar terug een keer gehad dat een van de heveltjes bleef hangen (gelukkig was dat thuis). Beetje kruipolie erop en hij deed het weer. Alleen afgelopen zomer heeft-ie 2 weken met de handrem erop gestaan (m'n vader had hem naar huis gereden vanaf het verhuurbedrijf waar ik een busje voor de vakantie had gehuurd) en toen zat-ie dus ook weer vastDaarna geen problemen meer gehad.