Voor degene die er toen al 'bij' waren moet ie toch te doen zijnmoet ik het dan makkelijker maken of????????????

Voor degene die er toen al 'bij' waren moet ie toch te doen zijnmoet ik het dan makkelijker maken of????????????
Hee ik verkoop maagbanden dus snoep met een lichtje langs deuren ophalen is uit den bozeNou je weet niet wat je mist hoor Cees
Heb ik al een keerv gedaan hoor Anke ... met Marc 7 eleven.Dat dan weer wel............Ah joh neem Roy toch gewoon een keer mee, maak het die jongen toch niet zo moeilijk
![]()
Hij wil gewoon een keer lekker racen
Moet je ook niet eten van te vorenHeb ik al een keerv gedaan hoor Anke ... met Marc 7 eleven.
Na twee rondjes stapte ik misselijk uit de wagen. Kon nog maar net mijn eten binnen houden.
Oef dat viel niet mee en volgens mij hield Marc zich nog in.
HahaHeb ik al een keerv gedaan hoor Anke ... met Marc 7 eleven.Dat dan weer wel............Ah joh neem Roy toch gewoon een keer mee, maak het die jongen toch niet zo moeilijk
![]()
Hij wil gewoon een keer lekker racen
Na twee rondjes stapte ik misselijk uit de wagen. Kon nog maar net mijn eten binnen houden.
Oef dat viel niet mee en volgens mij hield Marc zich nog in.
zijn hier 2 kandidaten?????????????????
ah joh, mijn dochter van 7 gaat ook een paar rondjes mee en die kan nu al niet wachten tot het zo ver is.zijn hier 2 kandidaten?????????????????
NEE!!
Niet zo bescheiden hoor! Als een 7 jarig meisje het overleeft, dan moet het voor jou helemaal geen probleem zijn...zijn hier 2 kandidaten?????????????????
NEE!!
Niet zo bescheiden? Niet zo schijterig bedoel je
Niet zo bescheiden hoor! Als een 7 jarig meisje het overleeft, dan moet het voor jou helemaal geen probleem zijn...
Ik vind het wel een goede manier om jezelf is op de proef te stellen, en je angsten te overwinnenNiet zo bescheiden? Niet zo schijterig bedoel je
Niet zo bescheiden hoor! Als een 7 jarig meisje het overleeft, dan moet het voor jou helemaal geen probleem zijn...
Dat meisje van 7 gaat misschien ook in een 8-baan zonder na te denken, nou ik niet
Ow jawel hoor, ik wil best mee.zijn hier 2 kandidaten?????????????????
NEE!!
Eerst winnen Alessandro, dan pasOw jawel hoor, ik wil best mee.zijn hier 2 kandidaten?????????????????
NEE!!