En let op je antwoord mailen via de website

Jij?Tot wanneer kun je je antwoord indienen?
Jawel 12 November kan ik wel. 11 November niet, dan ga ik met mijn lampion langs de deuren snoep ophalen. Dan kan ik echt niet.Jij?Tot wanneer kun je je antwoord indienen?![]()
nou tot voor de 12e. kijk als je toch niet kunt op die dag zou ik zeker niet mee doen.
dan is het zeker HALOWROYJawel 12 November kan ik wel. 11 November niet, dan ga ik met mijn lampion langs de deuren snoep ophalen. Dan kan ik echt niet.Jij?Tot wanneer kun je je antwoord indienen?![]()
nou tot voor de 12e. kijk als je toch niet kunt op die dag zou ik zeker niet mee doen.
Nee joh, daar ben ik niet lelijk genoeg voor.dan is het zeker HALOWROYJawel 12 November kan ik wel. 11 November niet, dan ga ik met mijn lampion langs de deuren snoep ophalen. Dan kan ik echt niet.Jij?![]()
Mateloos irritant is dat! Ik heb het geluk op een hoek te wonen in een kinderrijke omgeving...dat koste me vorig jaar 2x extra op en neer naar de supermarkt om aan de vraag te kunnen voldoenNee joh, daar ben ik niet lelijk genoeg voor.dan is het zeker HALOWROYJawel 12 November kan ik wel. 11 November niet, dan ga ik met mijn lampion langs de deuren snoep ophalen. Dan kan ik echt niet.
11 November is de dag dathat mijn lichtjedahat mijn lichtje
![]()
11 November is de dag dahat mijn lichtjebrahanden mag.
Je mag mee hoor!
Nee ik kom met het juiste antwoord!moet ik het dan makkelijker maken of????????????
helaas kan niet, overdag werken (beurs) en in de avond een feestjeJe mag mee hoor!