Kristal
Zo vies zijn ze toch niet![]()
Maar daarna elke auto wel extraspeciaal schoon?Zo vies zijn ze toch niet![]()
Schijn bedriegt
We waren gewoon met 4 GT's , een ferme Brera en twee prachtige Spiders in de buurt en ik vond het een leuke verrassing om even bij wijze van stakingpiket bij Diele langs te gaan ... Helaas , de vogel was gevlogen
![]()
Kristal
Helaba,als ge nog eens zo'n mooi ritje doet hier in de buurt moogt ge ook de Gtv uitnodigen oor
Inderdaad , merci DannyHelaba,als ge nog eens zo'n mooi ritje doet hier in de buurt moogt ge ook de Gtv uitnodigen oorda was zeker niet de schuld van kristal;
ritje was georganiseerd door rudy en guido als zijnde een soort van reunietje met de mensen die destijds hadden deelgenomen aan den trouwstoet van kristof in Antwerpen;
gezien het plan was om in kolonne te rijden werd op voorhand gevraagd om niet te veel extra mensen uit te nodigen....![]()
de mammie en de pappie moesten er natuurlijk wel bij zijn ...anders rijden we toch maar verloren![]()
![]()
vandaar.
danny
Wist ik wel hoor MarioHet was maar een geintje hoor,ik had toch geen tijd.Ik was samen met Frank "even" naar Roland om "even"een paar stoeltjes op te pikken![]()
Ik hoop dat het een leuk ritje was,iig hadden jullie heel mooi weer,en een mooie stoet Alfa's
Geen fotookes ?Ziet er leuk uit !
Tja, het was gisteren dat ook ideaal rij-weer....De registerrit hebben we niet gehaald, maar we hebben in de namiddag toch ook weeral een km'tje of 100 bij op de Bertone - teller gezet.
Nee helaas....we waren ook maar alleen, gewoon wat rijden. Nog een aantal dorpjes ondekt tussen Nederland en België waar ik het bestaan geneens van afwist...
Geen fotookes ?![]()
Kristal
eens te meer mooooooooooooie fotokes
1-1hoewel misschien niet helemaal scherp, echt fantastisch !
Fantastische toch die smileen het mysterie van de achteruitgezette bestuurdersstoel in mijnen tuut is ook weeral opgelost![]()