Alfa One 156
Member
Member

RE: Formule 1 ,Turkije

ma aug 28, 2006 19:04

Je zou denken dat, net omdat het om veel geld gaat, men wat beter zijn best zou doen in het verzorgen van de beelden!

Ik begreep de overschakeling van Alonso-Schumacher naar Barrichello-Webber (?!) niet erg geslaagd. Om zo'n moment moet je vooraan blijven.

Ik heb ook een afgrijselijke hekel aan beelden van monteurs in de pitsbox en/of managers aan de pitsmuur. Ik wil racen zien, Zelfs pitstops van achterliggers interesseert me geen bal. Enkel als het relevant is voor de wedstrijd wil ik nog wel eens een pitstop zien, anders niet!

En, nog belangrijker, tijden! Als er iemand een snelste tijd rijdt, waarom geven ze dan niet de rondetijd van de directe concurrent er bij. Dat zegt toch meer over hoe snel die ronde wel is? Het zal te veel gevraagd zijn.

Ik ben er van overtuigd dat men met beter beeldmateriaal en nuttige info (geen radio-geleuter dat 95% niet relevant is) men de kijker meer kan boeien.

Nu, ik zal altijd blijven kijken omwille van de bijzondere techniek van F1, maar dat geldt niet voor iedereen.

Amerikaanse racerij heb ik al langer achter mij gelaten. Normale circuits wil ik nog wel eens volgen, als ik echt niets anders te doen heb, maar ovals, nee bedankt!

kdh039
Member
Member
Contacteer: Website

ma aug 28, 2006 19:29

Ja idd die amarikanen, tis wat met ze, net als je jappen, maken ze een nieuwe autosport!! Driften!!! HALLOOOOOOOO!! volgens mijn weten is het jaar en dag al zo dat de bouwers van wagens een auto proberen maken die snel en strak de bochtdoorkan, en de eerste regel die je krijgt als jonge kartpiloot van zes jaar is, NIET SLIPPEN HE JONGE, en wat doen ze? ze maken een slipraceje.

Swat was even off topic, conclusie, massa is goed!!

Hessel
Full Member
Full Member

wo aug 30, 2006 13:59

[relmodus] Olav Mol moet dood! [relmodus/uit]

self-proclaimed deskundige papzak met zn quasi-hippe grote bek. Ik kijk al jaren niet meer; vroeger Eurosport met Bert Devies was wel de bom. BBC was ook cool....

ErwinV6

wo aug 30, 2006 14:07

Bert Devies?
Die kon nog geen schaap van een kameel onderscheiden :cry: :wink:

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Formule 1 ,Turkije

wo aug 30, 2006 14:31

Ja idd die amarikanen, tis wat met ze, net als je jappen, maken ze een nieuwe autosport!! Driften!!! HALLOOOOOOOO!! volgens mijn weten is het jaar en dag al zo dat de bouwers van wagens een auto proberen maken die snel en strak de bochtdoorkan, en de eerste regel die je krijgt als jonge kartpiloot van zes jaar is, NIET SLIPPEN HE JONGE, en wat doen ze? ze maken een slipraceje.!!
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In de rallysport is slippen nog altijd de snelste manier van bochten nemen. Ook niet Amarikanen doen dit.

Alfa One 156
Member
Member

wo aug 30, 2006 14:56

Ik denk dat kdh039 met dat driften naar de Jappen verwees verwezen, al kan ik mis zijn.

Bert Devies vond ik zelf ook maar niets. BBC, ja dat was het.

Al vond ik Dirk en Dirk van de toenmailge BRT ook de max. De ene ging op Francorchamps even buiten zijn hokje om te zien of het nu regende :lol: .

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo aug 30, 2006 15:48

[relmodus] Olav Mol moet dood! [relmodus/uit]

self-proclaimed deskundige papzak met zn quasi-hippe grote bek. Ik kijk al jaren niet meer; vroeger Eurosport met Bert Devies was wel de bom. BBC was ook cool....
Drom kijk ikke altijd naar RTL 8)
Jammer dat het in het Duits is maar wel goed commentaar, althans naar mijn mening :roll:
Niemand die ligt te schreeuwen STOM STOM STOM DAT DOE JE TOCH OOK NIET :? ............

Wel beetje roodkleurig maar goed....als Ferrariliefhebbert maakt dat geen moer uit :lol:

Hessel
Full Member
Full Member

wo aug 30, 2006 15:49

ja eerlijk is eerlijk, Bert mistte wel ns wat hier en daar (understatement?)...maar ja dat zag je zelf wel dan. Ik vond zn droge gezwets altijd wel wat hebben. Volgens mij racete die vent vroeger met F40s ofzo...Dirk en Dirk amai die waren ook tof!

matra sports
Guru
Guru

vr okt 13, 2006 20:36

we zijn verworden tot klagers hoorde ik laatst iemand zeggen en die was damn right. terug naar nederland een twee en drie. de rest kijk ik sowieso niet ( Talpa kots kots.... ). helaas wil ik af en toe F1 kijken ( zeker de laatste race duimen voor de renaults dat het nummer 2 wordt ) ja en dan moet je hè.
ow ja die reclame is om de uitzending mogelijk te maken, wat een misleiding zeg.
hahahaha klagen sorry....

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 14, 2006 08:33

Volgend jaar gaat de F1 weer terug naar RTL hoorde ik. Kunnen we weer poepen tijdens de race. Gaat Olav Mol ook mee of gaat Allard Kalf het commentaar doen?

Aernoudt
Guru
Guru

zo okt 15, 2006 01:40

...
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In de rallysport is slippen nog altijd de snelste manier van bochten nemen. Ook niet Amarikanen doen dit.
Vroeger misschien wel, maar tegenwoordig toch echt nauwelijks meer. Bijna alle rallye teams rijden strak ipv zwaar driftend Kas ;)
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

zo okt 15, 2006 01:52

Volgend jaar gaat de F1 weer terug naar RTL hoorde ik. Kunnen we weer poepen tijdens de race. Gaat Olav Mol ook mee of gaat Allard Kalf het commentaar doen?
Is nog niks over bekend, maar ik hoop dat Mol weer mee gaat. Kalff haalt (bij de A1) lang niet het niveau van Mol.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

alfaromeogta1
Member
Member

zo okt 15, 2006 11:28

Mol het comentaar,
Kalf de pitscomentator,