Roeltje 164

Die Roy van Gortel toch...

za sep 30, 2006 20:05

Hallo Roy.
Ongekende kwaliteiten bezit jij met het schrijven van een ongelofelijk spannend verhaal in je SZ naar Spanje en terug in het KB 115.
Je had wel het e.e.a verteld tijdens de forummeeting, maar dat het zo relaxed en heftig zou zijn had ik me niet kunnen voorstellen, toen ik las hoe je je achter het stuur had gepositioneerd moest ik wel glimlachen in mezelf, zo´n een kleine Indo :D die zich achter dat stuur van zijn SZ propt om zich er mee naar Barcelona te begeven, ik heb geprobeerd met mijn dikke achterwerk in jouw SZ te gaan zitten maar dit lukte net aan, maar daarna dus geen beenruimte en kop tegen het dak, geweldig om te lezen dat je uiteidelijk toch bij echte Alfisti terecht komt al ben je in Spanje :shock: :lol: al met al respect voor je mooie verhaal en het opschrijven van je belevenissen, verder niemand te kort willen doen die hebben meegeschreven aan KB 115,

groeten van Roel

die best wel jaloers is op Roy :biggrin:
Laatst gewijzigd door Roeltje 164 op za sep 30, 2006 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Die Roy van Gortel toch...

za sep 30, 2006 20:15

Roel,
Bedankt voor het compliment. Ik heb echt genoten van die reis. Zelfs van de vervelende momenten. Ja en dat je dan excentrieke personen ontmoet als Medi is alleen maar meegenomen.
Hij heeft daar een garage waar je de hele dag naar onderdelen kunt zoeken, heerlijk.
Ik zou iedere Alfist willen aanraden zijn naam te noteren in je adresboekje als je naar Spanje (Barcelona) gaat.
Medi Garrica, voor meer informatie kun je mij PB-en.

Het klaverblaadje is net binnen en ga vanavond lekker de tijd nemen om deze van A tot Z door te nemen. Deze ziet er weer perfect uit met genoeg verhalen en avonturen!

PS Volgend jaar gaan we (ja Karin en Roxy ook) proberen met de 75 naar Spanje op en neer te kachelen. Maar dan wel over meerdere dagen verdeelt.

Roeltje 164

RE: Die Roy van Gortel toch...

za sep 30, 2006 20:19

Zit er ook middenin met een wodkaatje-colalight, maar kon het niet laten je te complimenteren, leest heerlijk weg dat KB.

Fijn weekend nog :lol:

Roel

Terug naar “Het Forum Café”