Ik hou het wel bij m'n Breil (uit Milaan

Mooie klok.
Ik hou het wel bij m'n Breil (uit Milaan)
www.ebay.de .... 1/3 van de NL-winkelprijsMooie klok.
Ik hou het wel bij m'n Breil (uit Milaan)
moet er ook nog een keer 1 om mijn pols verschijnen... maar ook mijn varken trekt dat nog niet
Best nog veel reacties hier. Zo zie je maar weer, Alfa-liefhebbers houden doorgaans van mooie dingen.Chopard Mille Migia staat bij mij als horlogeliefhebber zeker nog op m'n wishlist. Probleem is alleen dat er daar nog veel meer op staan....![]()
Als ik nu heel veel euro's aan een horloge kon besteden werd het toch een Christiaan van der KlaauwNiet vernieuwend qua ontwerp maar de astronomische complicaties die de goede man in zo'n kleine ruimte weet te frotten zijn fenomenaal. En ook nog eens nederlands (nou ja.. fries...
) ambachtelijk produkt!
Nou je er over begint.. in een nederlands horlogetijdschrift wat ik een paar weken terug gekocht heb stond een hoofdartikel over Tag Heuer met onder andere een interview met een "drager". Deze man had een Heuer Monaco (de echte, klassieke.. niet de re-edition van TAG Heuer die ik zelf hebBest nog veel reacties hier. Zo zie je maar weer, Alfa-liefhebbers houden doorgaans van mooie dingen.