Het zou kunnen dat de Matrox Millenium G550 die vorm van texture compression niet ondersteund.
Er blijken meerdere mensen te zijn die met 'oudere' videokaarten problemen hebben met deze compressie.
Hmmm, inderdaad. Quote van deze site: "Vertex-, pixel-shaders en textuurcompressie die nu tot de basisuitrusting van iedere grafische chip behoren, zal u tevergeefs zoeken in de G550. Het 3D-gedeelte van de G550 is een oude DirectX6- chip. Deze chipset heeft de gamer dus weinig of niets te bieden." en "Gamers mijden de Matrox G550 als de pest".... Duke, misschien kun je nog proberen wat opties uit te zetten in het video-configuratiescherm van GT Legends.Het zou kunnen dat de Matrox Millenium G550 die vorm van texture compression niet ondersteund.
Ik heb gisteren gekocht, nu de vraag: Hoe kom ik het snelst en makkelijkst aan die GTA?
Met deze tip (heb ik ook van het internet) heb je alle auto's en veel geld.Ik heb gisteren gekocht, nu de vraag: Hoe kom ik het snelst en makkelijkst aan die GTA?
Moet ik heel erg aan de bak?Ik moet ook nog GTR spelen, en een laatste staartje DTM2
Als ik het me goed herinner krijg je de beschikking over de GTA na de Lotus Cortina, dus moet appeltje ijtje zijn.Urh, ik heb alleen nog maar een Mini Cooper en een Lotus Cortina
Moet ik heel erg aan de bak?Ik moet ook nog GTR spelen, en een laatste staartje DTM2
ijtje