Ik ben van plan 15 inch ronals met 195 banden op een 33 type 3 te
monteren .
Kan ik hier de originele wielbouten voor gebruiken?
Is 195 niet te breed (heeft wel stuubekrachtiging

Alvast bedankt
het gaat er met name om dat je wielbout niet te lang is en je handremmechanisme overhoop haalt.Er zitten nu stalen velgen onder met doppen ...dus
en zelfs die maat met ronals kan aanlopen aan de achterzijde ("kan"!!!!) Aan de binnenzijde van de wielkuip zit een rand die kan aanlopen, het omrollen van deze ruimte is de oplossing en dan kan je zelfs 215-40-16 kwijt met een verlaagde 33.....De maat 195/50-15, da's de maat die als de maximum geld qua 33'ers.
Klopt, ik heb bij mijn stalen velgen voor winterbanden ook een aparte set korte bouten. Met deze bouten kan je geen LMV's monteren.Bouten van een stalen velg past niet goed op een LMV, daar zit n.l. een rand op. Mooie schone bouten voor LMV halen dus.
Dat was bij mij dus het geval , banden liepen aan op de rand die jij zegt !en zelfs die maat met ronals kan aanlopen aan de achterzijde ("kan"!!!!) Aan de binnenzijde van de wielkuip zit een rand die kan aanlopen, het omrollen van deze ruimte is de oplossing en dan kan je zelfs 215-40-16 kwijt met een verlaagde 33...De maat 195/50-15, da's de maat die als de maximum geld qua 33'ers.
Ga eens voor de 2,3 bar rondom. Scheelt je brandstof en zal ws ook beter sturen. 2,0 bar is te weinig. achter eventueel 0,1 tot 0,2 bar harder dan voor en je weet helemaal niet wat er gebeurd.even up:
met wat voor een bandenspanning rijden jullie :
ik met 195/50/15 en ronals ong 2 bar.