Tot de eerste bocht*stook modus on* Plaatsgenoot heeft hier heeft een gsi blok opgebouwd met 40 mm webers, ik ben toch bang dat ie de gemiddelde TS aan snot rijdt.*stook modus of*

Tot de eerste bocht*stook modus on* Plaatsgenoot heeft hier heeft een gsi blok opgebouwd met 40 mm webers, ik ben toch bang dat ie de gemiddelde TS aan snot rijdt.*stook modus of*
Oh ja?Tot de eerste bocht*stook modus on* Plaatsgenoot heeft hier heeft een gsi blok opgebouwd met 40 mm webers, ik ben toch bang dat ie de gemiddelde TS aan snot rijdt.*stook modus of*
Eej diele heeft jimmy zn kaddettilac goed aan t lopen nu? Is ie al op de bank geweest?*stook modus on* Plaatsgenoot heeft hier heeft een gsi blok opgebouwd met 40 mm webers, ik ben toch bang dat ie de gemiddelde TS aan snot rijdt.*stook modus of*
tsjaaa het blijft natuurlijk opel(overal pech en last)Eej diele heeft jimmy zn kaddettilac goed aan t lopen nu? Is ie al op de bank geweest?*stook modus on* Plaatsgenoot heeft hier heeft een gsi blok opgebouwd met 40 mm webers, ik ben toch bang dat ie de gemiddelde TS aan snot rijdt.*stook modus of*
Bij de eerste opstart bleef t kreng maar rammelen in de kop (tja gietijzer he...)
Grtz, fRank
Toevallig vanmiddag vernomen dat dit opgelost was; te lange bout in een oliekanaal richting kop gedraaid>te weinig olie in de stoters.tsjaaa het blijft natuurlijk opel(overal pech en last)Eej diele heeft jimmy zn kaddettilac goed aan t lopen nu? Is ie al op de bank geweest?*stook modus on* Plaatsgenoot heeft hier heeft een gsi blok opgebouwd met 40 mm webers, ik ben toch bang dat ie de gemiddelde TS aan snot rijdt.*stook modus of*
Bij de eerste opstart bleef t kreng maar rammelen in de kop (tja gietijzer he...)
Grtz, fRank
heb ik pb van jou dan ???Toevallig vanmiddag vernomen dat dit opgelost was; te lange bout in een oliekanaal richting kop gedraaid>te weinig olie in de stoters.tsjaaa het blijft natuurlijk opel(overal pech en last)Eej diele heeft jimmy zn kaddettilac goed aan t lopen nu? Is ie al op de bank geweest?
Grtz, fRank
Btw laurens, kan ik nog een antwoord verwachten op mijn pb...?
Grtz, fRank
Nee geen pb terug....heb ik pb van jou dan ???Toevallig vanmiddag vernomen dat dit opgelost was; te lange bout in een oliekanaal richting kop gedraaid>te weinig olie in de stoters.tsjaaa het blijft natuurlijk opel(overal pech en last)
Btw laurens, kan ik nog een antwoord verwachten op mijn pb...?
Grtz, fRank
Ohjah verrek ik zie hempbtje terug