Ik heb ff gekeken onder...
Er lekte niets meer maar ff schoongeveegt, het kwam zo te zien wel uit die rubbers van het stuurhuis dus dat is mooi crap...het is geen rode olie dus hopelijk komt het uit een leiding erboven
Nu is het droog en ik kijk als ik gereden heb weer...als het een lek stuurhuis is moet dan het hele stuurhuis vernieuwd worden?
tx
gr Aldo
Als het echt achter je rubber vandaan komt ben ik toch bang dat je stuurhuis lekt/zweet. Zoals ik al aangaf is dit echt een 33 kwaaltje. Als het maar een heel klein beetje lekt zou ik nog niets aan je stuurhuis doen. Blijf het gewoon goed in de gaten houden. Als het harder gaat lekker zit er helaas niets anders op dan het stuurhuis te vervangen. Op het forum of op de sloop zijn nog wel goede stuurhuizen te vinden. Het motorblok moet er iets voor naar beneden, al bij al wel even een ... dus...(maar wel te doen;))
Vergeet trouwens geen stuurbekrachtigings-olie bij te vullen!! Door te weinig olie gaat je stuurkomp namelijk ook naar de kl*te. Let er ook op dat je de juiste olie erin doet, ook heel belangrijk!