hey
mischien een stome vraag maar ben nog niet zo bekent met de 75
als een hardy schijf versleten is (zeggen ze ) ik merk niks maar goed
is dat apk af keur?
alvast bedankt
klopt als een bus!Ja. Laten vervangen want grote kans dat ie voor problemen gaat zorgen.
Joh, echt?Zie foto! (DA'S DUS EEN KAPOTTE)
Mercedes had (heeft?) een soort vergelijkbaar systeem en ik meen Bee -Em-Trouble you ook..Dan heb ik (sorry romeo75) nog een klein vraagje: zit zo'n hardyschijf altijd in een cardanas, van elke achterwiel-aangedreven auto? Of is dat exclusief iets voor trans-axels omdat daar de cardanas evenveel toeren draait als de motor?
Homokineetjes heDuidelijk, dank![]()
Nu weet ik ook waarom er géén hardy-schijf te bekennen was toen m'n rechter-aandrijfas onder mijn ex-Sud vandaan lazerde, vroeger.........![]()
Er vloog vanalles over de weg toen... Ik ben nog altijd blij dat het binnen de bbde kom gebeurde, 300 meter verder mag/moet/zal je 120 rijden.... Sud-kineetjes zijn jeugdsentiment voor me, ik wisselde destijds de hele voorpoot met aandrijfas en al uit, elke 2 maanden, tot het tijd werd voor eenHomokineetjes heDuidelijk, dank![]()
Nu weet ik ook waarom er géén hardy-schijf te bekennen was toen m'n rechter-aandrijfas onder mijn ex-Sud vandaan lazerde, vroeger.........![]()
die heb je ook nog!