laatst kwam ik vanuit de richting Eemhof ..op de dijk bij AlmereHaven net voor je naar beneden moet langs de manage..lag ome agent op zn buik in het gras een lasershow weg te geven........ die avond had ik zoiets van ff lekker planken

.....maar heb die avond toch rustig gedaan..
had er niet aan moeten denken als ik daar met 180 aan kwam zijlen..
Almere vind ik wat betreft controle op de dreefen steeds erger worden...juist omdat die wegen uitnodigen tot harder rijden
de meeste dreefen zijn idd 4 baans terwijl je er maar 50km/h mag
de Hoge ring/ Tussenring was een autoweg zonder beperkingen...dus 100 km/h....nu al een tijd 80km/h
even een opsomming waar ik ze regelmatig terug zie:
Hogering net voorbij het spoorviaduct als je van de A6 afkomt
Hogering verkeerslichten autoradam ( benzinestation)
Hogering verkeerslichten afslag waterwijk net voorbij het heuveltje van de parralelweg (viaduct)
Havendreef richting Almerestad 3e verkeerslichten..(voorbij de Q8 ) zowel laser als radar in de boesboes ( een keer mn pa drie keer op de zelfde dag) en vaak op vrijdag als er petjesmeeting is bij de MacD
Dreefen rond het centrum... Bijvoorbeeld bij leaseplan, veelvuldig lasershows
de mooiste vond ik die bij het zwembadstad (richting AlmereHaven)... die voorkennis heeft soms leuke effecten
Spoordreef bij het postkantoor....dit betreft vaak gordel controle...oom agent staat in dat smalle steegje tussen postkantoor en het reisburo
kentekens door te geven, deze controle komt ook regelmatig terug bij de sauna Almerestad
maar dit zijn juist de plekken voor extra gemeentebelasting
terwijl de straat achter mij met drie scholen (30km/h zone) geheel ontzien wordt....
Almere is geen racestad meer, iig ben ik zeer voorzichtig geworden.......dus het heeft zeker effect al die controles
Idd wie zich brand moet op de blaren zitten